arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

پرز: بنیتس از حمایت کامل ما برخوردار است

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در گفتگو با خبرنگاران در سانتیاگو برنابئو، تاکید کرد که هیئت مدیره این باشگاه به طور کامل از رافا بنیتس حمایت می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شکست 4-0 رئال مقابل بارسا، شایعات زیادی در مورد آینده رافا بنیتس ایجاد کرد و امشب فلورنتینو پرز با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی غیرمنتظره، موضع باشگاه در مورد اتفاقات و شایعات اخیر را اعلام کرد. متن کامل صحبت های پرز را در ادامه بخوانید:



پرز که با تاخیر وارد سالن شد، صحبت هایش را اینطور شروع کرد:" می خواهم شما را از جلسه هیئت مدیره آگاه کنم. می خواهم اطلاع بدهم که باشگاه رئال به طور کامل از رافا بنیتس حمایت می کند و او از اطمینان کامل ما برخوردار است.

او به خاطر توانایی، رزومه کاری و تجربه اش به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد. او دانش کافی برای گرفتن بهترین تصمیمات را دارد. اجازه بدهیم تا او کارش را انجام بدهد و به اهدافش برسد.
ما دیدار بسیاری بدی (مقابل بارسا) داشتیم. این اتفاقات رخ می دهد اما این به معنای نداشتن روش کاری مناسب نیست. من ناراحتی و عصبانیت هواداران درک می کنم اما از آنها می خواهم تا به حمایت از تیم ادامه بدهند.
تصور می کنم او (بنیتس) تلاش خواهد کرد تا به هواداران بگوید برای مدتی دستمال های سفید را کنار بگذارند.
ما معتقدیم که تیم فوق العاده ای داریم که می تواند باعث شادی هواداران شود. رافا بنیتس فرد برگزیده ماست تا موفقیت را به این تیم برگرداند. او اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز دارد.

تا دو هفته قبل ما شکست ناپذیر بودیم و یکی از دو تیم صدرجدول. در حالی از ابتدای فصل، چندین بازیکن ما دچار مصدومیت شدند. ما مطمئن هستیم که تیم فوق العاده ای داریم. مهمترین مسئله برای ما این است که تیم به موفقیت برسد و از نظر ساختاری، ثبات داشته باشد.
من درک می کنم که هواداران از اتفاقات دیدار شنبه ناراحت باشند اما از آنها می خواهم از بازیکنان حمایت کنند. من همیشه با این هدف کار می کنم که هواداران تنها مالک باشگاه بمانند."

پرز در پاسخ به یک خبرنگار که سوال کرد آیا کمپینی علیه شما وجود دارد، گفت:" خب، من به همه اظهارنظرهای هواداران احترام می گذارم. آنها این حق را دارند و من آنها را درک می کنم. آیا کمپینی وجود دارد؟ باید حقیقت را بگویم؛ خودم اینطور فکر می کنم، شما هم همینطور فکر می کنید. در واقع همه ما این احساس را داریم."



شایعاتی در مورد احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه رئال مادرید در صورت قانع نشدن اعضای هیئت مدیره از توضیحات پرز منتشر شده بود اما او این مسئله را رد کرد:" حتی یک کلمه هم در این مورد صحبت نشد. ما شرایط ورزشی را بررسی کردیم و در مورد حمایت مان از سرمربی حرف زدیم. ما از او کاملا حمایت می کنیم."
رئیس باشگاه رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا بنیتس از قدرت کامل در تیم رئال برخوردار است، گفت:" مطمئنا. هیچ کسی تا به حال پیشنهادی به او نداده است. ما مربیان زیادی داشتیم و هیچ یک نخواهند گفت که من پیشنهادی در مورد تیم به آنها داده ام. همه آنها خودمختار بودند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و انتخاب ترکیب برعهده مربی است."

پرز در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان صحبت می کند، گفت:" من هر شنبه آنها را به طور معمول می بینم. با مربی هم صحبت می کنم."
پرز در صحبت هایش چند بار اعلام کرد که مشکلات رئال از ژانویه گذشته آغاز شد. او در پاسخ به یک خبرنگار که خواستار توضیح بیشتر شد، گفت:" از ژانویه اوضاع ما به هم ریخت.
ما با اطمینان کامل رافا را انتخاب کردیم و او می تواند شرایط را روبراه کند. او مدت کمی است که اینجاست و نباید فراموش کرد که نمی توان یک شبه همه چیز را درست کرد."

از آنچلوتی به عنوان گزینه جانشینی بنیتس نام برده می شود اما پرز قویا این موضوع را رد کرد:" نه، این حقیقت ندارد. مگر در 6 ماه ممکن است چه اتفاقی رخ داده باشد.
همانطور که گفتم هیچ یک از اعضای هیئت مدیره در مورد اخراج رافا حرف نزد. ما در این مسئله هم نظر هستیم. باید اجازه بدهیم او کارش را انجام بدهد. بعضی بازیکنان دو ماه است که بازی نکرده اند. ما به زمان نیاز داریم تا تیم بتواند همانطور که باید، بازی کند."

پرز در مورد قرارداد سه ساله بنیتس و اینکه چرا قرارداد بلند مدت تری با او بسته نشده، هم گفت:" این مدت کافی است و می توان بعدا آن را طولانی تر کرد. به طور معمول، قرارداد سه ساله کافی است."



شایعات زیادی در مورد نارضایتی بازیکنان رئال از بنیتس هم شنیده می شود. پرز در این مورد گفت:" خیلی از اتفاقاتی که رخ می دهد، تقصیر من است. طبیعی نیست که همه چیز را تکذیب کرد. درک می کنم. خیلی از روزنامه نگاران می خواهند شرایط ما را بی ثبات نشان بدهند.
روز شنبه یک روزنامه نوشت که روز پنج شنبه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن با ژرژ مندس دیدار کرد. آن روزنامه نوشت که من هم آنجا بودم. آن هم روز بازی! من می توانم خیلی از این داستان ها تعریف کنم. فکر می کنم افرادی هستند که می خواهند با این دروغ ها به چهره باشگاه رئال خدشه وارد کنند زیرا فکر می کنند بدون می توانند تاثیر بیشتر در باشگاه رئال داشته باشند.
کریس رونالدو هیچ وقت جمله ای با این مضموم که با این مربی جامی نمی بریم، نگفته است. هیچ بازیکنی علیه او حرف نزده است. رونالدو پسر خوبی است. او هرگز چیزی نگفت.
همه این چیزهایی که گفته می شود برای بی ثبات کردن ماست. اینها افراد مبتدی ای هستند که فکر می کنند مردم حرف های شان را باور می کنند. آنها تلاش می کنند ثبات این باشگاه را به هم بزنند اما من چنین اجازه ای نمی دهم." پرز در مورد شعارهای هواداران در ال کلاسیکو که خواستار استعفای او شده بودند، گفت:" من به هواداران احترام می گذارم. این نشان می دهد که انتظارات آنها چقدر زیاد است و من این را می پذیرم. من هم دوست دارم بگویم "فلورنتینو، استعفا!".
یک سال قبل ما گفتیم که هواداران افراطی وارد زمین نشوند. پس از آن، آنها هر کاری می توانستند انجام دادند تا من را بترسانند. آنچه من را ناراحت می کند این است که بعضی از رسانه ها تلاش کردند تا به آنها کمک کنند. آنها یک بنر علیه من ساختند. من همچنین از هواداران می خواهم تا اجازه ندهند این افراد تاثیرگذار شوند. جای این افراد در برنابئو نیست."

پرز در پایان صحبت هایش در مورد شایعه فروش کریس رونالدو هم گفت:" انتقادهای نادرست من را ناراحت می کند. اینکه گفته می شود من با مدیران سایر باشگاه ها دیدار کردم تا رونالدو را بفروشم، من را ناراحت می کند. یا اینکه گفته می شود من علیه رونالدو حرف زدم. اینها نادرست است.
اینکه چنین صحبت هایی علیه من می شود، من را آزرده می کند. این ها فقط علیه من نیست؛ علیه رئال است. من می خواهم با همه چیزهایی که باعث بی ثبات ما می شود، مقابله کنم."
نظرات بینندگان