arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

کنعانی: زارع مرا به ملوان آورد نه شخص دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع ملی پوش انزلی چی ها می گوید در ابتدای حضورش در تیم ملوان به او گفته شد لیست تیم جایی برای او ندارد اما وی با حمایت مازیار زارع در این تیم باقی ماند و تمرین کرد تا توانست به ترکیب ثابت راه پیدا کند.

 محمدحسین کنعانی در رابطه با بازی اخیر ملوانی در برابر سایپا و شرایط خودش پس از بازگشت از تیم ملی گفت: بعد از بازگشت از سفر گوام، در بازی برابر سایپا به میدان رفتم، البته سفرهای خسته کننده ای داشتیم اما با توجه به اینکه در ترکیب قرار گرفتم تمام تلاشم را کردم تا با تمام وجود در میدان حضور پیدا کنم.در بازی هم انصافا حق ما بود که با پیروزی زمین را ترک کنیم حتی در طول بازی از دو پنالتی ما چشم پوشی شد، در نهایت سه امتیازی که حق ما بود برعکس شد.
او در رابطه با اشتباه عجیب پاشنکو در آن بازی که منجر به دریافت گل اول ملوانی ها شد گفت: در این فصل سرگئی آنقدر برای ما توپ های خوب گرفته که اشتباه او اصلا به چشم کسی نیامد، او در بازی های مختلف با واکنش های فوق العاده دروازه تیم را بسته نگه داشت و پنالتی مهار کرد، بنابراین ممکن است در یک بازی هم مرتکب اشتباه شود. دروازه بانی به بزرگی بوفون هم اشتباه می کند، به هرحال حتی با این اتفاق هم بازیکنان و مربیان و هواداران ملوان هم مانند همیشه از این دروازه بان حمایت کردند.
مدافع ملوانی ها در رابطه با شرایط حضور خود در ملوان گفت: زمانی که من در پرسپولیس بودم و سرباز شدم دو حق انتخاب داشتم که برای انجام خدمت سربازی ام به انتخاب یکی از آنها بپردازم، یا باید به ملوان می رفتم و یا باید عازم تراکتورسازی می شدم. من می دانستم که بازیکنانی که مانند من هستند و به ملوان می روند می توانند پیشرفت کنند، شرایط پیشرفت در این تیم مهیا است.
کنعانی ادامه داد: پیش از آمدن به این تیم در پرسپولیس با مازیار زارع هم بازی بودم و به همین دلیل او نوع بازی من را می شناخت، من هم با او در رابطه با آمدن به این تیم صحبت کردم و او هم استقبال کرد، پس از اینکه مراجعه کردم به من گفتند لیست مدافعان ما پر است و جایی برای مدافع دیگر نداریم، مازیار زارع از آنها خواست تا من در تیم بمانم و بعد از آن به من گفتند پس بمان و با تیم تمرین کن و به همین دلیل تا پایان نیم فصل تنها در یکی دو بازی به میدان رفتم، اما با توجه به تمرین و عملکردی که داشتم با تعویض مربی توانستم به ترکیب ثابت راه پیدا کنم.
او ادامه داد: اخیرا در رسانه ها بعضی از دوستان عنوان می کنند که حسین کنعانی را ما به ملوان آوردیم اما می توانم بگویم اصل ماجرا این بود که عنوان کردم و به نوعی می توانم بگویم آقا مازیار من را به ملوان آورد و کمک کرد تا بتوانم خودم را پیدا کنم نه هیچ کس دیگر.
او در رابطه با رقابت مدافعان در تیم ملوان گفت: خوشبختانه مدافعان خوبی در ملوان حضور دارند، هم عزت پوقاز و هم احمد آهی در آمادگی کامل به سر می برند و رقابت بسیار خوبی با این دوستان داریم که در نهایت به نفع ملوان خواهد شد. البته ممکن است با توجه به تاکتیک تیم همانند بازی با پرسپولیس هر سه با یکدیگر در میدان حاضر شویم. بهرحال اگر اینطور هم نباشد که آقای استیلی گفته اند هرکسی که در تمرینات آماده تر باشد و با عملکرد بهتری حضور پیدا کند می تواند در ترکیب اصلی راه پیدا کند.
کنعانی در پایان گفت: امسال در ملوان بازیکنان و شرایطی داریم که می توانیم به آسیا راه پیدا کنیم، جایگاه واقعی ملوان اینجایی نیست که اکنون ایستاده است، اگر کمی تلاش مان را بیشتر کنیم و در بازی ها هم شانس بیاوریم حق مان خورده نشود، با همین حمایت هواداران می توانیم ملوان را به جایگاه واقعی اش برگردانیم و هواداران را نیز خوشحال کنیم. فقط امیدوارم مسئولین کمی به بازیکنان سرباز کمک کنند تا مشکلشان حل شود، بازیکنان سرباز کمی از نظر مالی مشکل دارند و امیدوارم به مسئله رسیدگی شود.
نظرات بینندگان