arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

غیاثی: آقایان افکار عمومی را فریب می‌دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی بیانیه 22 ماده ای کمیته داوران، سید رضا غیاثی رئیس سابق کمیته داوران فدراسیونهای نوآموز،صفی زاده ودادگان و از مردان آگاه به این حیطه دیدگاه بسیار هوشمندانه ای ابراز داشته اند.

غیاثی در گفتگویی با ورزش سه درباره ی این دیدگاه می گوید: این 22 ماده ای که کمیته داوران اعلام کرده یک فریب غیر منطقی افکار عمومی است،22 ماده گذاشته اند ودر هر بند ،بند دیگر را با انشای متفاوت تکرار کرده اند وبه نکات بی تاثیری در بدنه مشکلات اشاره کرده اند،مگر بلیت هواپیما در این عرصه چقدر اهمیت دارد؟

غیاثی به دخالت این بیانیه در بخش های دیگر اشاره کرده میگوید:این  آقایان برای کمیته انضباطی ودبیر فدراسیون  هم تعیین تکلیف کرده اند مگر چنین چیزی امکان دارد،فردا اگر کمیته دیگری برای اینها نسخه بنویسد ،آقایان توان بر آورد کردن برنامه کمیته های دیگر را دارند؟

رئیس سابق کمیته داوران میگوید،در 22 ماد ه که برای تامین نظر وزارت ورزش وبه دست آوردن دل آقای وزیر که از اشتباهات داوری عصبانی است،این برنامه را نوشته وهیچ ماده ای برای تیم های متضرر از داوری پیش بینی نشده که هیچ در هفته اخیر داوران خاطی وپر اشتباه هفته های گذشته یعنی نفراتی مثل زرگر وصالحی باز هم اشتباهاتی در قضاوتشان داشته اند.

غیاثی با اشاره به تعداد زیاد داوران گفت در لیگ آلمان با تیم های بیشتر بیش از 22 داور وسط نداریم اینجا هم باید 22 داور معرفی کنیم که 8 نفر در هفته داور و8 نفر داور چهارم و4 نفر استراحت داشته  تا بتوانند هم در کوران مسابقات باشند وهم از حیث مالی تامین داشته باشند.

نظرات بینندگان