arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

جهانبخش پوستر اصلی بازی آلکمار- پارتیزان

باشگاه هلندی برای اطلاع رسانی بازی حساس آلکمار در یورو لیگ تصویر شادی ملی پوش ایرانی خود را روی پوستر مصاف با پاتیزان قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علیرضا جهانبخش همچون شرایطی که در باشگاه نایمحن داشت این روزها به بازیکن محبوب باشگاه و هواداران آلکمار تبدیل شده است تا جایی که به هر بهانه ای از تصویر این ملی پوش ایرانی برای اخبار باشگاه استفاده می شود. در حالی که آلکمار بعد از برد شیرین برابر هرنوین باید در رقابت ها یورو لیگ جدال حساسی را برابر پارتیزان بلگراد برگزار کند مسئولان این باشگاه تصویر شادی جهانبخش و هم تیمی اش در مصاف با هرنوین را به عنوان تصویر اصلی پوستر بازی روز پنجشنبه روی سایت رسمی خود قرار داده و از هواداران برای حضور در ورزشگاه دعوت به عمل آوردند.


آلکمار در حال حاضر با کسب تنها سه امتیاز از چهار بازی شانس اندکی برای صعود به مرحله بعد یورو لیگ برخوردار است و در صورتی که بتواند از دو بازی باقی مانده برابر پارتیزان و آتلتیک بیلبائو هر شش امتیاز را به دست بیاورد می تواند امیدوار باشد که به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

با توجه به آمادگی بالایی که جهانبخش در هفته های گذشته داشته ملی پوش ایرانی در مقابل پارتیزان بلگراد هم یکی از راس های مثلث تهاجمی تیمش خواهد بود تا شانس گلزنی در رقابت های اروپایی را نیز به دست بیاورد.
نظرات بینندگان