arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

عبدی: موضوع شکایت ژوزه خیلی جدی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در باشگاه پرسپولیس همه چیز قانونمند پیش می‌رود و اگر هزار تومان پول داشته باشیم به 10 نفر 100 تومان می‌دهیم و به همین دلیل اگر در باشگاه پولی باشد این پول برای همه است.
 

به گزارش فارس، حسین عبدی در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که برای دومین بار در هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: یکسری اتفاقات هست که در جلسه امروز قرار است آنها را بررسی کنیم. ما در جلسه روز یکشنبه صحبت‌هایی انجام دادیم و قرار است در جلسه امروز که ظهر برگزار خواهد شد، در خصوص این مسائل به بحث و بررسی بپردازیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پروسه انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اینقدر طولانی شده، اظهار داشت: ما در هر جلسه‌ای دستور جلسه داریم و فقط درباره مواردی که در دستور جلسه وجود دارد صحبت می‌کنیم. ما به دنبال این هستیم تا در بحث مدیریت تغییرات زیادی صورت نگیرد تا مدیریت ثبات بیشتری داشته باشد. باز هم تاکید می‌کنم ما بر اساس مواردی که در دستور جلسه قرار دارد صحبت می‌کنیم چرا که اگر بخواهیم خارج از دستور جلسه حرف بزنیم قطعا تمرکز جلسه از بین خواهد رفت.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره چک دوم اسپانسر این باشگاه که پاس نشده بود، افزود: به هر حال با توجه به دولتی بودن باشگاه پرسپولیس و روند اداری- اقتصادی که این مسائل دارند، باید بگویم که این موضوع خیلی مسئله خاصی نیست و فکر می‌کنم تا امروز این پول به حساب باشگاه بیاید. البته قرار بود این پول روز یکشنبه به حساب باشگاه برسد اما نگران این مسائل نیستیم. نظر من این است که اگر قرار است کاری انجام دهیم آن کار اگر دیر انجام شود یا هرگز انجام نشود بهتر از این است که کاری با مشکلات زیاد انجام شود. خیلی از مسائلی که الان گریبان باشگاه را گرفته همین تصمیم‌گیری‌هاست که قبلا انجام شده و باعث شده تا ما دردسرهای زیادی را بکشیم.

عیدی ادامه داد: اگر برای تصمیماتی که قبلا انجام شده بود تضمین‌های بهتری صورت می‌گرفت ما به این همه دردسر نمی‌افتادیم. این نظر شخصی من است که هر کاری را اگر با تحقیق و قانونمند انجام دهیم بهتر از این است که یک کار را برای تبلیغات شتابزده انجام دهیم. خوشبختانه ما قرارداد منطقی با اسپانسر بستیم و امیدوارم که قرارداد ما برای آیندگان ضرری نداشته باشد. خوشبختانه با زحماتی که مدیریت باشگاه می‌کشد ثبات حاکم شده و توانسته‌ایم که با شیوه درستی کارها را انجام دهیم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه اگر این پول به حساب باشگاه پرسپولیس برسد چه زمانی پرداختی‌ها برای بازیکنان انجام خواهد شد، افزود: برای پرداخت به بازیکنان طبق روالی که وجود دارد درصدهایی به آنها تعلق خواهد گرفت. ما خوشبختانه تنها سالی است که در حال دادن بدهی‌های قبلی هستیم و طلب‌های قبلی همه را می‌دهیم. اگر پولی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد باید برای همه باشد و به همین دلیل سعی می‌کنیم هزینه‌های اضافی را به باشگاه تحمیل نکنیم.من عادت دارم که تا موضوعی صد در صد نشده حرف نمی‌زنم اما در حال حاضر زیرساخت‌هایی برای کارهای تجاری انجام داده‌ایم و به دنبال این هستیم تا با یک روند منطقی به این موارد برسیم. در باشگاه پرسپولیس اگر پولی هست برای همه باید باشد. درست مثل زمانی که خود ما بازی می‌کردیم و اگر پول بود همه با هم می‌گرفتیم و اگر پول نبود بدون پول بازی می‌کردیم. ما وعده غیرعملی نمی‌دهیم. اگر هزار تومان پول داشته باشیم به 10 نفر نفری 100 تومان می‌دهیم و این طور نیست که هزار تومان را به یک نفر بدهیم و بقیه بدون پول باشند.

عبدی درباره اینکه گفته می شود حساب باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت‌های مطرح شده مسدود شده، اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات زیادی در این چند وقت رخ داده که همین مسائل ما را اذیت می‌کند. دیر یا زود انجام شدن برخی مسائل و رسیدن پول به باشگاه به دلیل همان مسائل اداری که گفتم باعث برخی اتفاقات شده و برای همین باید به دنبال راهکارهای مناسب باشیم. البته حساب مسدود نشده اما داستان‌هایی پیش آمده که از حساب باشگاه برداشت‌هایی صورت گرفته که آنها را برمی‌گردانیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: موضوع ژوزه خیلی جدی است و بیشترین وقت ما را در این مدت گرفته و امروز هم درباره آن صحبت خواهیم کرد. البته معاونت حقوقی باشگاه گزارشی تهیه کرده که ما آن را خوانده‌ایم و باید از منظر حقوقی به آن نگاه کرد تا کارها به درستی پیش برود. باید قانونمند باشیم و حتی فسخ قرارداد هم قانونمند صورت می‌گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طلب دوران مربیگری خودش را از باشگاه پرسپولیس گرفته یا نه، گفت: طلب‌مان را که به صورت کامل نگرفته‌ایم اما آقایان درخشان، امامی‌فر، مومنی، باقری و من آخرین پولی که گرفتیم زمان تحولات در باشگاه بود. ما در زمان مدیرعاملی سیاسی پول مختصری گرفتیم و زمانی که طاهری برای بار اول به باشگاه آمد هم پول کمی گرفتیم اما در زمان نژادفلاح هیچ پولی به ما داده نشد. هر چند که در یک ماه گذشته بخش عمده‌ای داده شده و امیدوارم پول همه مربیان و من را تسویه کنند. چرا که این موضوع بیش از حد طولانی شده و من از 5 سال قبل هم از باشگاه پرسپولیس طلب دارم.

نظرات بینندگان