arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

مظلومی: در جام حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد/ اصراری ندارم که بازیکن بی‌انضباط را نگه دارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نفتی‌ها کادرفنی، مدیریت و بازیکنان خوبی دارند و تیم خطرناکی هستند و جایگاه‌شان در جدول دلیل برتری ما نیست.

مظلومی: مربی نفت از خانواده استقلال است/ اصراری ندارم که بازیکن بی‌انضباط را نگه دارمپرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بازی حساسی بین استقلال و نفت برگزار می‌شود. نفتی‌ها مربی جوانی دارند که از خانواده استقلال است. علیرضا منصوریان برای ما و هواداران استقلال بسیار قابل احترام است.

در جام حذفی هیچ تیمی حق اشتباه ندارد
وی افزود: تیم نفت همان‌طور که نقاط مثبتی دارد، نقاط منفی هم دارد و ما روی نقاط ضعفی که این تیم دارد در تمرینات کار کرده‌ایم و ان‌شاءالله با استفاده از نقاط ضعف این تیم آنها را شکست دهیم. درست است که در لیگ برتر ما این تیم را شکست داده‌ایم اما جام حذفی، شرایط متفاوتی دارد و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.

تمام فکر و ذکر مجموعه استقلال برتری مقابل نفت است
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: در هفته گذشته فکر و ذکر تمامی بازیکنان و کادرفنی و کل مجموعه استقلال شکست دادن این تیم بوده و با عنایت به این موضوع امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

جایگاه نفت در جدول دلیل برتری ما نیست
مظلومی در خصوص شرایط نفت در جدول مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: صدر جدول و پایین جدول ندارد. فوتبال نتیجه‌اش در زمین مشخص می‌شود. جایگاه واقعی تیم نفت اینجای جدول نیست. نفتی‌ها نفرات خوبی در کادرفنی، مدیریت و بازیکنان خوبی دارند و تیم خطرناکی هستند و جایگاه‌شان در جدول دلیل برتری ما نیست. من این موضوع را به بازیکنان هم گفته‌ام و نباید نفت را تیم ضعیفی بدانیم. ما باید برتری‌مان را در زمین نشان بدهیم.

جوان‌ها در آینده عملکرد بهتری برای استقلال خواهند داشت
وی در مورد میدان دادن به جوان‌های استقلال و اینکه تا پایان فصل این جوان‌ها می‌توانند مثمرثمر باشند، گفت: قطعاً این بازیکنان در آینده عملکرد بهتری برای استقلال خواهند داشت، هرچه بازی‌ها جلو می‌رود باتجربه می‌شوند، بازی در تیم استقلال اوایل استرس دارد، اما کم کم بهتر می‌شود.

به تناوب از جوان‌ها استفاده می‌کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: با تجربه‌های ما هم خیلی تأثیرگذار بودند و کمک زیادی به تیم ما هم در داخل و هم در بیرون زمین داشتند و حتی در عملکرد خوب جوان‌های‌مان تأثیرگذار بودند. ما به تناوب از جوان‌ها استفاده می‌کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم.

مظلومی در خصوص محرومان و مصدومان استقلال مقابل نفت افزود: محمدرضا خرسندنیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و کرار هم مثل گذشته غایب است.

ما به انتخاب نفتی‌ها احترام می‌گذاریم
وی در مورد محل برگزاری بازی نفت - استقلال در جام حذفی اضافه کرد: ما فکر می‌کردیم محل بازی تغییر می‌کند، زیرا تیم نفت هم روی زمین خوب بازی می‌کند. ما تا دیروز هم فکر می‌کردیم محل بازی تغییر خواهد کرد، اما تصمیم‌ نفتی‌ها این بود که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود. از آنجایی که نفتی‌ها میزبان بودند و آنجا را برای بازی انتخاب کردند و ما هم به انتخاب آنها احترام می‌گذاریم.

به چیزی جز مسائل فنی فکر نمی‌کنم
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت‌های هاشم بیک‌زاده و فریدون زندی که مدعی شده بودند اس‌ام‌اس‌هایی به مظلومی زده شده تا این دو بازیکن را انتخاب نکند، گفت: نه به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد. من به پیامک توجهی نمی‌کنم و این را نشان دادم که به هیچ چیز جز مسائل فنی فکر نمی‌کنم.

کرار از استقلال جدا نشده است
مظلومی در پاسخ به کنار گذاشتن کرار از استقلال اظهار داشت: در حال حاضر که از استقلال جدا نشده و قرار است در کمیته انضباطی حاضر شود تا در موردش تصمیم‌گیری شود. مدیریت باشگاه صراحتاً گفته که این بازیکن را نمی‌خواهد و در کمیته انضباطی تکلیفش مشخص خواهد شد. من نظرم را قبلاً داده‌ام و به مدیریت باشگاه نیز نظرم را گفته‌ام.

اصراری ندارم که بازیکن بی‌انضباط را نگه دارم
وی در پاسخ به اینکه مدیریت باشگاه در فصل گذشته با سرمربی تیم هماهنگ بوده و تصمیم‌های کادرفنی را قبول می‌کرده است، خاطرنشان کرد: من اصرار آنچنانی ندارم که بازیکن بی‌انضباط را نگه دارم. تا زمانی که بازیکن بی‌انضباطی نکند در خدمتش هستیم و از هم‌اکنون این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم و هر تصمیمی آنها بگیرند مورد قبول ماست.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان