arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

افتخار جدید پسری که ماجرای مسی و کاربران ایرانی دنیای مجازی را تجربه کرده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از معروف ترین ورزشکاران جهان که مورد حمله کاربران ایرانی دنیای مجازی قرار گرفته، لیونل مسی است. او پس از آنکه تیم ملی آرژانتین در جام جهانی هم گروه ایران شد، ناگهان با موجی عظیم از کاربران ایرانی مواجه شد که به صفحه فیس بوکش حمله کردند و جملاتی بعضا اهانت آمیز می نوشتند. البته در این میان تعداد زیادی از کاربران هم بودند که سعی می کردند اهانت های دیگران را جبران کنند و از دل مسی در بیاورند. اما در نهایت خاطره ای که از آن زمان ماند، اهانت کاربران ایرانی به لیونل مسی بود.
یکی دیگر از ورزشکاران معروف جهان که با چنین اتفاقی مواجه شد، ایوان زایتسف والیبالیست تیم ملی ایتالیا بود. او هم پس از آنکه در جریان مسابقه ایران - ایتالیا در لیگ جهانی با سعید معروف و دیگر ملی پوشان والیبال ایران درگیری هایی داشت، با موجی از کاربران ایرانی مواجه شد که به صفحه فیس بوکش حمله کردند.
حالا همین ایوان زایتسف که یکی از سرشناس ترین والیبالیست های جهان است، به عنوان مرد سال والیبال ایتالیا انتخاب شده است. او امروز به این افتخار رسید. این انتخاب بر اساس رای گیری طرفداران و کارشناسان ورزشی انجام می شود و یکی از معتبرترین جایزه های ورزشی در ایتالیاست.
نظرات بینندگان