arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

حمله تند منصوریان به مجید صالح

علیرضا منصوریان سرمربی نفت در پایان مسابقه یک بار دیگر در گفت‌وگو با خبرنگاران به شدت علیه مربی استقلال مجید صالح صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا منصوریان سرمربی نفت در پایان مسابقه یک بار دیگر در گفت‌وگو با خبرنگاران به شدت علیه مربی استقلال مجید صالح صحبت کرد.

منصوریان که از شکست در این بازی عصبانی به نظر می‌رسید عقیده داشت فرصت‌سوزی شاگردانش باعث این شکست شده است. او گفت: به جز موقعیت‌هایی که می‌توانستیم با آنها بازی را ببریم، دو بار روی ضربات پنالتی شانس داشتیم و پیش افتادیم.

منصوریان درباره درخشش رحمتی هم گفت: من می‌دانستم که اگر به ضربات پنالتی برسیم، او در ضربات پنالتی یک روحیه مضاعفی دارد. ضمن اینکه وقتی روی نیمکت نفت هستی می‌فهمی استقلال و پرسپولیس چه کمکی از طرف هوادارانشان به عنوان یار دوازدهم می‌گیرند.

اما اکثر حرف‌های منصوریان درباره مجید صالح و درگیری او با نیمکت نفت بود. منصوریان گفت: نفت اخلاق را نمی‌بازد. آقای صالح اگر شما یک سال است آمده‌ای، من 15 سال در این تیم بوده‌ام. آقای صالح می آید با لبخند حرف زشتی به ما می‌زند و بعد فرار می‌کند. این نقاب است. نکته تاریک شخصیت ایشان حرف زدن با بازیکن من بود. او با بیرانوند حرف زده و گفته منصوریان دارد خرابت می‌کند. آخر این چه کاری است؟ آقای صالح شما جنس استقلال نیستی، من جنس استقلالم.

وی ادامه داد: البته خدا را شکر که این کار را کردی چون نقابت افتاد. تو خود را پشت یک ورق A4 و تحصیلات پنهان کرده بودی.

او درباره اینکه چرا سرانجام از روی نیمکت نفت بلند شد، گفت: علت اینکه بلند شدم این بود که به بازیکنانم بگویم به داور بی‌احترامی نکنند چون صادقیان و حمدی‌نژاد از کوره در رفته بودند در همین لحظه ایشان داشت به کمک داور چهارم می‌گفت اخراجش کنید. البته خوشحالم که او این کار را کرد.

منصوریان همچنین درباره علیرضا بیرانوند هم صحبت کرد و گفت: بیرانوند بازیکن من است اگر بخواهد در راه من باشد، می‌آید این حرف را به من می گوید و اگر نخواهد که هیچ.
نظرات بینندگان