arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴

خجسته: جریانات سیاسی پول‌های آلوده را وارد انتخابات نکنند

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تامین امنیت انتخابات آتی مجلس گفت:‌ یکی از راه‌های ایجاد امنیت انتخاباتی این است که جریانات سیاسی پول‌های آلوده را وارد انتخابات نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، امیر خجسته با تاکید بر پرهیز از ورود پول‌های آلوده در انتخابات اظهار کرد: همه باید مراقبت کنند تا پول‌های شبهه‌دار وارد انتخابات نشود و هر جا که چنین فضایی به وجود آمد با آن شدیدا برخورد کنند.

وی تاکید کرد:‌ کاندیداها نیز باید مراقب این موضوع باشند، در غیر این صورت هم قانون او را تعیین تکلیف می‌کند و هم مردم حساب او را خواهند رسید.

خجسته با اشاره به اینکه قانون تمامی موارد را در زمینه تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته است،‌ اظهار کرد: تمامی مسئولین موظف هستند که طبق قانون عمل کنند و انشاءالله با حضور مسئولین و مخصوصا بچه‌های بسیجی در صندوق‌های رای مشکل امنیتی نخواهیم داشت.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مردم در سطح بالایی در انتخابات مشارکت کنند در عین حال گفت: جریان های سیاسی نباید دست به تخریب یکدیگر بزنند، توصیه من به جریان ها این است که به هیچ وجه تخریب یکدیگر را نداشته باشند، چرا که تخریب کار انسان‌های ناتوان و ضعیف است.

خجسته با بیان اینکه «تخریب کار صهیونیست‌هاست» افزود: جریانات مراقب باشند که دست به تخریب یکدیگر نزنند چرا که آسیب جدی ما در این قسمت است. مراقبت شود که تخریب، تضعیف و ایجاد ذهنیت به وجود نیاید و هرکسی سالم و صادق خودش را معرفی کند.

خجسته تاکید کرد:‌ هر کسی تخریب کند، مردم درباره او تصمیم می‌گیرند و او را از صحنه انتخابات خارج می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به همه تاکید می‌کنیم ما مسلمانیم، ما دین داریم ، ما ولایت داریم و همه زیر چتر ولایت دارند کار می‌کنند . مردم زمانی می‌توانند جریان‌های سیاسی را ببینند که بیایند خود و برنامه‌شان را معرفی کنند و تخریب نکنند. تخریب کار صهیونیست هاست و بچه مسلمان‌ها نباید این کار را بکنند.

وی گفت:‌ تخریب کار یزیدیان است؛ ببینید امام حسین (ع) را چگونه با مظلومیت تخریب و شهید کردند. مردم آگاه هستند و مراقب باشند که جریان‌های سیاسی و افراد وارد بحث تخریب یکدیگر نشوند و از تقوا عدول نکنند.

انتهای پیام/


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان