arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

آغاز تحويل خودروهاي وام 25 ميليوني توسط ايران خودرو

با تائيد اولین سری از اوراق مالي مشتريان توسط بانك هاي عامل، تخصيص و صدور فاكتور محصولات ايران خودرو كه در طرح تسهيلات 25ميليون توماني عرضه شده اند، آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 به گزارش ايكوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ضمن تشكر از تيم اقتصادي دولت ، بانك مركزي ، سازمان مديريت و بانك هاي عامل و وزارت  خانه ذيربط در خصوص  اجرايي شدن بسته ضد ركود  اظهار كرد:اگرچه در  اجرايي شدن طرح با توجه به گستردگي و لزوم هماهنگي بين بخش هاي مختلف كاستي هايي قابل پيش بيني بود ولي با تلاش همه واحد هاي درگير و تلاش شبانه روزي پروسه تحويل خودروها آغاز شد .

وي اعلام كرد: در روز جاري  تخصيص و صدور فاكتور اولين سري از خودروهاي عرضه شده در طرح تسهيلات 25ميليون توماني  آغاز شد و اين محصولات به تدريج تحويل خريداران مي شود.

خان كرمي ادامه داد: همانگونه كه پيشتر نيز اعلام شد خودروهای متقاضیان در موعد مقرر تحویل خواهد شد و برای تسریع در تحویل، تعدادی از محصولات از قبل به نمایندگی های سراسر کشور نیز ارسال شده است.   

وي افزود: نظام بانكي كشور تائيد اسناد و اوراق مالي ارائه شده را به مرور آغاز کرده و فرآیند تحویل خودروهای عرضه شده به همين رويه  ادامه پیدا خواهد کرد.
نظرات بینندگان