arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

استیماچ: دوست دارم بد بازی کنیم و برنده شویم

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: این سومین بازی ما در 9 روز است و دو بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. میلاد سرلک و علی کریمی در بازی فردا مصدوم هستند و نمی‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم و این قیمت‌ها اجازه نمی‌دهد با تیم کامل مقابل گسترش فولاد بازی کنیم ولی بازیکنان فوق‌العاده دیگری در اختیار داریم و از آن‌ها انتظارداریم که فوتبال خوبی بازی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی خوب و نتیجه بد راضی کننده نیست و دوست دارم بد بازی کنیم و برنده شویم.

استیماچ: دوست دارم بد بازی کنیم و برنده شویمایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهار کرد: این سومین بازی ما در 9 روز است و دو بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. میلاد سرلک و علی کریمی در بازی فردا مصدوم هستند و نمی‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم و این قیمت‌ها اجازه نمی‌دهد با تیم کامل مقابل گسترش فولاد بازی کنیم ولی بازیکنان فوق‌العاده دیگری در اختیار داریم و از آن‌ها انتظارداریم که فوتبال خوبی بازی کنند.

وی افزود: برای یک مربی که از ابتدای فصل به یک تیم ملحق شود کار کردن بسیار آسان است اما من در میانه‌های فصل به سپاهان اضافه شدم و می‌خواهم روش بازی این تیم را تغییر دهم. اولین هدفم این است که بازی سریع و خوبی انجام دهیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

استیماچ خاطرنشان کرد: بنا به رابطه‌ای که با کرانچار دارم درخصوص تاریخچه تیم سپاهان اطلاعات کافی به دست آوردم و می‌دانم بازیکن خوش‌تکنیکی به نام امیرحسین کریمی از سپاهان به گسترش فولاد آمده است و دوست داشتم این بازیکن را اکنون در اختیار داشتم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: من آنالیزهای فراوانی از حریفان‌مان انجام دادم تا این موضوع در کارهایم به من کمک کند و تلاش می‌کنیم راهی پیدا کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: ما سپاهان هستیم و باید در هر بازی به دنبال برد باشیم. البته این بدان معنا نیست که حریفان‌مان را دست کم بگیریم یا بسیار مغرور شویم. در بازی با ذوب آهن ما تقریبا 60 دقیقه 10 نفره کار کردیم و فرصت‌های کافی برای برد داشتیم و همه معتقد بودند که خوب کار کردیم اما دوست داشتم در آن بازی بد کار کنیم ولی نتیجه بگیریم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان