arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

گزینه باشگاه رم برای جانشینی گارسیا کیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گاتزتا دلواسپورت نام گزینه مورد نظر جالوروسی در صورت برکنار شدن رودی گارسیا از سمت سرمربیگری تیم در پایان فصل را اعلام کرد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت در گزارشی به گمانه‌زنی در خصوص آینده کادر فنی باشگاه رم در صورت ناکامی برای کسب جام در پایان فصل جاری پرداخته و از اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی تیم فوتبال ساسولو به عنوان گزینه مورد نظر سران جالوروسی برای جانشینی رودی‌گارسیا نام برده است.

مسئولان باشگاه رم در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال سرمایه‌گذاری قابل توجهی را برای خرید بازیکنانی مانند محمد صلاح، ادین ژکوو و آنتونیو رودیگر انجام دادند و بعد از خرید این بازیکنان علناً اعلام کردند که از تیم‌شان انتظار کسب جام دارند. اوضاع رم تا هفته گذشته خوب به نظر می‌رسید تا اینکه این تیم در خانه بارسلونا و در پنجمین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمان اروپا 6 بر یک تن به شکست داد و تحقیر شد.

به گزارش گاتزتا، باشگاه رم دی‌فرانچسکو را برای فصل آینده رزرو کرده است تا در صورت ناکامی مجدد گارسیا برای کسب جام، او را به جای این مربی فرانسوی به کار بگمارد.

طبق قوانین فوتبال ایتالیا، یک سرمربی در یک فصل از سری A نمی‌تواند برای دو تیم مختلف در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا مربیگری کند و به این ترتیب اگر دی‌فرانچسکو خودش هم بخواهد از ساسولو برود، رم در این فصل نمی‌تواند او را استخدام کند. به این ترتیب برنامه باشگاه رم این است که تا پایان فصل به گارسیا مهلت بدهد یا در صورت بحرانی شدن اوضاع تیم تا پایان فصل هدایت آن را به یک سرمربی موقت بسپارد.

ساسولو در حال حاضر در رده پنجم جدول سری A‌ و بالاتر از تیم‌هایی همچون یوونتوس و میلان قرار دارد و همین موضوع دی فرانچسکو - کسی که در فاصله سال‌های 1997 تا 2001 برای جالوروسی توپ می زد - را در کانون توجه قرار داده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان