arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

استاندار تهران: نمی‌گذاریم عده‌ای مانع برگزاری همایش‌های مجوزدار شوند

حسین هاشمی استاندار تهران تأکید کرده است: اجازه نخواهیم داد عد‌ه‌ای به خود اجازه دهند که مانع برگزاری مراسم‌های مجوزدار شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش «انتخاب»، حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز در همایش منطقه‌ای اعضای ستاد انتخابات استانهای تهران، قم، البرز و سمنان با بیان این مطلب "باید فضا را برای برگزاری انتخابات شکوهمند در اسفندماه باز کنیم"، از مشخص نشدن اعضای هیئت اجرایی انتخابات در استان تهران انتقاد کرد و گفت: برخی گلایه کردند چرا استانی که بیش ا ز 8 میلیون جمعیت دارد نتوانیم در آن 30 نفر را با توجه به شاخص‌های مدنظر انتخاب کنیم.

وی افزود: انتخاب اعضای هیئت اجرایی بسیار مهم است تا وقتی اسامی آنان در استانها اعلام می‌شود همه جناح‌ها، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا احساس آرامش کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد عد‌ه‌ای به خود اجازه دهند که مانع برگزاری مراسم‌های مجوزدار شوند.

هاشمی ادامه داد: بهانه دست کسی نخواهیم داد که کار و تلاش دولت را زیر سؤال ببرند؛ دولت دولت فراجناحی است و ما در چارچوب سیاست‌های دولت کار خواهیم کرد.

به‌گفته وی تنها ملاک برای استانداری تهران در انتخابات قانون است و قانون وظیفه تک تک مسئولان را مشخص کرده است.

استاندار تهران تأکید کرد: فرمانداران اجازه ندهند همایش‌های قانونی با مشکل روبه‌رو شود و ما وقتی به همایشی مجوز دهیم از آن حمایت خواهیم کرد. نباید بترسیم و دست و پایمان بلرزد. ما به تشکل‌هایی که از وزارت کشور پروانه فعالیت سیاسی دارند مجوز می‌دهیم و کسی هم نمی‌تواند مانع آن شود.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان