arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

کاهش شدید حقوق ماهیانه عناصر داعش/ 90 هزار دینار برای متأهل ها، 60 هزار برای مجردها

"گروه تروریستی داعش حقوق ماهیانه عناصر خود را از 600 هزار دینار به 90 هزار دینار برای متاهل ها و 60 هزار دینار برای مجردها کاهش داده است. این امر به دلیل نقصان در منابع مالی، خصوصا پس از آزادسازی سنجار و تسلط نیروهای پیشمرگه بر شاهراه مواصلاتی موصل-رقه (پناهگاه اصلی تروریست ها) صورت گرفته است."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نقل از "وردنا"؛ "عصمت رجب" –مسئول حزب دموکرات کردستان در استان نینوا- گزارش داد گروه تروریستی داعش، حقوق ماهیانه عناصر خود را به دلیل ناتوانی در تأمین اموال لازم برای این منظور، کاهش داده است.

کاهش شدید حقوق ماهیانه عناصر داعش/ 90 هزار دینار برای متأهل ها، 60 هزار برای مجردها"عصمت رجب" گفت: "گروه تروریستی داعش حقوق ماهیانه عناصر خود را از 600 هزار دینار به 90 هزار دینار برای متاهل ها و 60 هزار دینار برای مجردها کاهش داده است. این امر به دلیل نقصان در منابع مالی، خصوصا پس از آزادسازی سنجار و تسلط نیروهای پیشمرگه بر شاهراه مواصلاتی موصل-رقه (پناهگاه اصلی تروریست ها) صورت گرفته است."

گفتنی است براساس اطلاعات موجود نزد خبرگزاری "روودا"، عناصر گروه تروریستی داعش دارایی های شخصی منازل شهروندان در مناطق تحت سیطره خود را با قیمتی بسیار ناچیز به فروش می رسانند تا بخشی از مایحتاج خود را از این راه تأمین کنند. "
نظرات بینندگان