arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

دو دستگی هواداران استقلال در حمایت از مظلومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پایان دیدار استقلال و سایپا چند هوادار استقلال از مظلومی انتقاد کردند و در همان زمان بخش دیگری از هواداران استقلال به شدت مظلومی را تشویق کردند.

دیدار تیم های استقلال و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- درحالی که در ابتدای این دیدار استقبال چندانی از بازی نشده بود، در اواسط نیمه نخست تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمدند و چیزی حدود 8 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. البته بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگران را 11 هزار نفر اعلام کرد که با تعجب حاضران در ورزشگاه روبه رو شد.

- مهدی رحمتی بارها در این دیدار از سوی استقلالی ها تشویق شد و هواداران استقلال در شعارهایشان خواهان بازگشت او به تیم ملی شدند.

- میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال و فعلی سایپا در بین دو نیمه این دیدار با تشویق هواداران استقلال روبه رو شد.

- در اوایل نیمه دوم این دیدار امید ابراهیمی از سوی فغانی با کارت زرد مواجه شد که اعتراض شدید او و هواداران استقلال را همراه داشت. در این میان مظلومی هم که نگران اخراج ابراهیمی بود از محوطه فنی تیمش خارج شد و از او خواست تا آرام باشد.

- بعد از گل اول استقلالی ها به سایپا جابر انصاری با سمت نیمکت تیمش رفت و گلزنی اش را با آنها تقسیم کرد.

- اوسیانو دلاکروز مربی تیم ملی فوتبال ایران این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. همچنین کیانوش رحمتی و امین منوچهری از دیگر کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- در پایان این دیدار چند هوادار استقلال از مظلومی انتقاد کردند و به او با فریاد می گفتند که چرا استقلال مثل بازی با نفت گل خورده است؟ بخش دیگری از هواداران استقلال به شدت از مظلومی حمایت کردند و او را با شعار پرویز سوبله چوبله حمایت کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بازیکن ، گل ، فنی ، کارت زرد
نظرات بینندگان