arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

صدرنشینی جانشینان مارادونا با شکست اینتر10 نفره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ناپل که روزگاری با مارادونا سرش را به سقف اروپا می سایید امشب با هموطن دیه گو دوباره آقای کالچو شد. هیگواین 2 گل در دقایق 2 و 62 برای ناپولی به ثمر رساند و برای اینتر لیاچیچ در دقیقه67 گلزنی کرد. در دقیقه 45 با اخراج ناگاتومو ژاپنی اینتر 10 نفره بازی را دنبال کرد.

حساس‌ترین دیدارهفته چهاردهم سری آ ایتالیا بین ناپولی و اینتر با پیروزی شاگردان مائوریزیو ساری به پایان رسید تا صعود تیم عشق فوتبال شهر ناپل به صدر جنوب ایتالیا را غرق در شادی کند.
  در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ناپولی به مصاف اینتر میلان رفت.این دیدار که مشخص کننده تیم صدرنشین جدول در هفته جاری بود با درخشش و گلزنی هیگواین و برتری تیم فیروزه ای پوش خاتمه یافت.

هیگواین 2 گل در دقایق 2 و 62 برای ناپولی به ثمر رساند و برای اینتر لیاچیچ در دقیقه67 گلزنی کرد. در دقیقه 45 با اخراج ناگاتومو ژاپنی اینتر 10 نفره بازی را دنبال کرد.


تیم محبوب فلورانس امشب مقابل ساسولو متوقف شد. برای بنفش ها برجا والرو در دقیقه 5 و برای میزبان فلوکاری در دقیقه 42 گلزنی کرد. فیورنتینا در حالی تن به این تساوی داد که در این هفته تیم مدعی رم  مقابل آتالانتا نتیجه را واگذار کرده بود. در جدول سری آ ایتالیا، ناپولی با توجه به کسب سه امتیاز مهم مقابل اینتر با 31 امتیاز صدرنشین شد و اینتر و فیورنتینا را پشت سر گذاشت.اینتر میلان 30 و فیورنتینا 29 امتیازی هستند.
نظرات بینندگان