arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

رئیس جدید سازمان لیگ والیبال انتخاب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال، با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان لیگ این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش انتخاب به نقل از فدراسیون والیبال، با توجه به درخواست استعفای منوچهر پورحسن از سمت ریاست سازمان لیگ به علت فشار و حجم کاری و مشکلات روحی و جسمی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با استعفای وی موافقت کرد و سعید درخشنده مدیر کمیته رویدادهای بین المللی را با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال منصوب کرد.

داورزنی در این باره گفت: پورحسن تاکنون چندین مرتبه درخواست استعفا کرده بودند ولی ما با این موضوع موافقت نکرده بودیم ولی در این شرایط با توجه به فشار زیاد کاری و شرایط روحی و جسمی ایشان این بار با استعفای وی موافقت کردیم. چرا که سلامتی آقای پورحسن برای ما اهمیت بیشتری داشت.

وی افزود: به همین منظور سعید درخشنده را به عنوان رئیس سازمان لیگ منصوب کردیم تا بتوانیم نحوه برگزاری مسابقات داخلی را بیش از پیش به استانداردهای بین‌المللی نزدیک‌تر کنیم. درخشنده هم‌اکنون به عنوان مدیر کمیته رویدادهای بین المللی هستند و تجربه زیادی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد و هر ساله از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان ناظر و مسئول برگزاری مسابقات بین المللی انتخاب می شود.

داورزنی در پایان گفت: پورحسن خسته شده بود، به او استراحتی موقت دادیم و مطمئنا در آینده و درموقعیت‌های دیگر از حضور و تجربه پورحسن نیز استفاده خواهیم کرد. البته درخشنده تجربه و مهارت کافی برای پذیرفتن این مسئولیت را دارد و در آخرین رویداد مهم امسال در مسابقات جام جهانی به عنوان ناظر در این مسابقات حضور داشت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان