arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴

آمادگی سپاه برای انتقال زائران/ آماده‌باش 700 اتوبوس جوان سیر ایثار در مرز مهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اتوبوس‌های سپاه آماده جابجایی زوار است.

سردار«سیدصادق حسینی» در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: سپاه از روزهای گذشته و در آستانه اربعین حسینی با استقرار نیروهای خود در مرز کار پذیرایی، اسکان و انتقال وغیره زوار را بر عهده گرفته است و در حال حاضر که کار بازگشت زوار نیز آغازشده، سپاه همچنان پای کار است و آماده جابجایی زوار است و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس بین‌شهری توسط شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه زائرانی که قصد ورود به کشور دارند را از مرز به پایانه، ایلام و شهرها و استان‌های نزدیک منتقل می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: افزون بر این، 300 دستگاه تریلی و کامیون با قابلیت حمل افراد متعلق به این دستگاه نظامی نیز برای حمل‌ونقل زائران در پایانه مرزی در توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های شهر مهران استقرار یافته است.

وی تصریح کرد: کار پذیرایی، تامین غذا، آب و اسکان موقت زوار نیز در کنار فعالیت‌های فرهنگی همچنان در مرز مهران توسط سپاه استمرار دارد و افزون بر این با استقرار چهار فروند بالگرد کار امداد و نجات در مهران نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه به کمک نیروهای انتظامی در امر روان‌سازی ترافیک مرز مهران نیز ورود کرده و در مجموع هر جا کار و نیازمندی وجود داشته باشد، نیروهای سپاه و بسیج جهادی‌وار وارد عرصه می‌شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان