arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

پیروزی 6 گله بارسلونا در خانه/ برد پر حرف و حدیث رئال مادرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بارسلونا توانست با تیمی متشکل از بازیکنان ذخیره ویانوونسه را با نتیجه پر گل 6 بر یک شکست دهد. رئال مادرید نیز برد پر حرف و حدیثی برابر کادیس ثبت کرد.

 در ادامه رقابت های کوپا دل ری چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده بارسلونا با ترکیبی از بازیکنان جوان خود موفق شد ویانوونسه را با نتیجه 6 بر یک شکست دهد. بارسلونا در دیدار برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کوپا دل ری موفق شد در ورزشگاه نوکمپ جشنواره ای از گل راه بیندازد و از سد ویانوونسه بگذرد و به مرحله بعد صعود کند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته بود.

گل اول این بازی را دنی آلوس خیلی زود در دقیقه 4 به زیبایی و روی اشتباه دروازه بان حریف به ثمر رساند. مدافع برزیلی آبی اناری ها از فاصله ای دور با یک شوت تماشایی و دقیق توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و کاری از دست فوئنتاس هم بر نیامد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه نوبت به سندرو رامیرز رسید تا هت تریک کند و 3 گل در دقایق 21، 31 و 62 به ثمر برساند. این پایان کار نبود و این بار نوبت به ستاره جوان بارسایی ها و عضو تیم جوانان اسپانیا یعنی منیر الحدادی رسید تا با دو گل خود در دقایق 51 و 77 برد بارسا را قطعی کند. تک گل ویانوونسه را نیز خوآن فران وارد دروازه بارسلونا کرد. به این ترتیب بارسلونا توانست با بازیکنان جوان خود گام بلندی بردارد و برابر این تیم دسته سومی به برد ارزشمندی دست یابد.

در دیگر دیدار رئال مادرید در دیداری جنجالی موفق شد کادیس را با 3 گل شکست دهد ولی ممکن است به دلیل استفاده از دو بازیکن غیرمجاز از رقابت های کوپا دل ری حذف شود. در این دیدار دنیس چریشف در دقیقه 4 رئال را پیش انداخت تا حضورش را در این تیم بعد از مدت ها با گلزنی جشن بگیرد. در ادامه نوبت به ایسکو رسید تا در نیمه دوم دو بار گلزنی کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک رئال به پایان برسد.

البته این تمام اتفاقات این دیدار عجیب نبود. رئالی ها به دنیس چریشف در حالی بازی دادند که این بازیکن به دلیل دو اخطاره بودن در بازی دور قبل این رقابت ها برابر ویارئال حق بازی کردن برای تیمش را نداشته است و بنیتس اشتباهی که با والنسیا انجام داده بود را در این دیدار تکرار کرد.

والنسیای تحت هدایت بنیتس در سال 2001، به خاطر استفاده از بازیکن غیرقانونی، از جام حذفی کنار رفت. دنیس چریشف در آخرین بازی رئال مادرید در کوپا دل ری از زمین مسابقه اخراج شده بود و طبیعتا در این دیدار نباید به میدان می رفت ولی مدیریت اشتباه مسئولان رئال در بازی دادن به این بازیکن باعث شده است تا رئال در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گیرد.

حالا باید ببینیم باشگاه کادیس حاضر می شود اسیر لابی های پرس شود و مبلغی را از رئیس رئال مادرید دریافت کند تا از شکایت خود صرف نظر کند یا خیر. به نظر می رسد حذف رئال از این رقابت ها قطعی باشد و به زودی اعلام شود.

همچنین بورخال مایورال دیگر بازیکن محروم رئالی ها بود که در بازی قبلی تیمش در تیم جوانان با کارت قرمز روبرو شده بود و حق نشستن روی نیمکت رئال را نداشت که باز هم رئالی ها دچار بی برنامگی شدند و این بازیکن در فهرست نفرات رئال برای این دیدار قرار داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان