arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

شکایت تیم ملی امید از نفت تهران در صورت ندادن بازیکن به این تیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید اگر باشگاه نفت سه ملی پوش خود را در اختیار تیم امید قرار ندهد این مسئله به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش خواهد شد.

عباس علیپور مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید در واکنش به مسایل پیش آمده در خصوص عدم همراهی ملی پوشان تیم نفت تهران در اردوی ترکیه و دلایلی که این باشگاه عنوان کرده است، گفت: ابتدا باید به نمایندگی از تیم امید از باشگاه‌هایی تشکر کنم که مثل همیشه با تیم امید همکاری کردند و بازیکنان خودشان را برای اردوی ترکیه در اختیار تیم ملی امید گذاشتند‌. قطع به یقین کادر مدیریتی و فنی تیم ملی امید، شرایط حساس باشگاه‌ها را کاملا درک می کنند و اینکه در اختیار گذاشتن ملی پوشان تیم امید، دست باشگاه و مربیان را خالی می ‌کند حرف درستی است اما فقط معطوف به باشگاه نفت نیست و قطع به یقین سایر باشگاه‌هایی که بازیکنان خودشان را در اختیار تیم امید قرار دادند نیز با مشکلات مشابهی از حیث محرومیت و مصدومیت مواجه هستند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال امید افزود: بدون شک اگر باشگاه‌ها با اینگونه دلایل همکاری لازم را با تیم‌های ملی نداشته باشند و مانع حضور بازیکنان شوند، هیچ اردوی ملی نباید تشکیل شود.

علیپور ادامه داد: متاسفانه باشگاه نفت تهران در حالی مانع حضور بازیکنانش در اردوی آماده سازی تیم امید شد که رقابت‌های لیگ برتر برای اولین بار بخاطر برپایی اردوی آماده سازی این تیم تعطیل شده، مابقی اردوها در زمان تعطیلی رقابت‌های لیگ بخاطر اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برگزار شده بود.

علیپور در خصوص واکنش رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص رفتار باشگاه نفت تهران گفت: آقای حسن زاده اعلام کردند که در صورت عدم همراهی بازیکنان نفت تهران در اردوی تیم امید، نتیجه بازی آنها سه بر صفر خواهد شد. باشگاه نفت تهران در مقاطع گذشته همکاری خوبی با تیم امید داشته و امیدواریم که با تغییر مواضع خود بازیکنان ملی پوش را برای شرکت در اردوی ترکیه در اختیار تیم امید قرار دهد اما قطعا اگر باشگاه نفت همکاری لازم را نداشته باشد این مسئله را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش خواهیم کرد.

هرچند امیدوارم مسئولان این باشگاه با در نظر گرفتن منافع ملی مانع از هرگونه ایجاد حاشیه برای خود و تیم امید شوند و به روند مثبت خود در همکاری با تیم ملی ادامه دهند.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بروز چنین مسائلی در آستانه بازی‌های انتخابی المپیک، نگران کننده است و از این حیث زنگ خطر را برای فوتبال ملی ما بصدا در می آورد که عزم جامع و ملی برای صعود به المپیک وجود ندارد.

تیم فوتبال امید ایران که ساعت ۵:۱۵ صبح امروز عازم ترکیه شده بود، ساعت ۱۴ به وقت محلی در هتل سنس که در پنجاه کیلومتری شهر انتالیا قرار دارد، مستقر شد.

بازیکنان بعد از سفر به استانبول و توقف حدودا چهار ساعته در فرودگاه، عازم انتالیا شدند و بعد از ان مسیر یکساعته تا هتل محل اقامت را با یک دستگاه اتوبوس طی کردند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم امید بعد از صرف ناهار، برای استراحت راهی اتاق‌هایشان در هتل سنس شدند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان