arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

واکنش مدیر رسانه‌ای تیم ملی به اظهارات مسئولان تیم امید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به برخی اظهارات مسئولان تیم امید یادآوری کرد که همه تعطیلات لیگ برتر به خاطر تیم ملی نبوده است.

موضوع عدم همراهی بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در اردوی ترکیه تیم فوتبال امید، حاشیه‌های زیادی به همراه داشته و نقل قول‌های متفاوتی هم از سوی افراد مختلف منتشر شده است.

مسئولان تیم فوتبال امید کشورمان هم در واکنش به صحبت‌های مسئولان باشگاه نفت تهران برخی مسائل از جمله اینکه لیگ برتر برای اولین بار به خاطر تیم امید تعطیل شده است را به میان کشیده‌اند. محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی بزرگسالان فوتبال کشورمان در خصوص این مسئله به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در حالی برخی مسئولان تیم امید می‌گویند لیگ برتر برای اولین بار به خاطر تیم امید تعطیل شده و همیشه به خاطر تیم ملی بزرگسالان تعطیل شده است که باید به برخی نکات اشاره شود. لازم است بگویم در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال غرب آسیا که مسابقات رسمی تیم امید بود و فیفادی هم نبود، لیگ برتر به خاطر تیم امید تعطیل شد. در آن زمان با توجه به حضور پُرتعداد بازیکنان لیگ برتر در تیم امید، فرصتی به وجود آمد تا تیم ملی هم در دبی اردویی را برگزار کند.

«اگر در چند نوبت لیگ به خاطر تیم ملی تعطیل شده، به خاطر تقویم فیفا و روزهای فیفا بوده که در همه جای دنیا اتفاق افتاده است»، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این جمله ادامه داد: با توجه به حضور تیم امید در مسابقات رسمی، هماهنگی‌هایی نیز  بین تیم ملی و تیم امید صورت گرفت تا برخی بازیکنان مشترک بین دو تیم، در اختیار تیم امید قرار بگیرند. این هماهنگی به این دلیل بود که تیم امید علاوه بر موفقیت در مسابقات غرب آسیا، در این مسابقات که یک تورنمنت رسمی بود محکی جدی خورده و بازیکنان این تیم به هماهنگی برسند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: لیگ برتر ، اردو ، تیم ملی
نظرات بینندگان