arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک ریو مشخص شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون بین المللی وزنه برداری سهمیه های المپیک کسب شده توسط کشورها را اعلام کرد که برهمین اساس تیم ملی ایران در این رشته و المپیک 2016 ریو با 5 سهمیه حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، فدراسیون بین المللی وزنه برداری سهمیه المپیک را براساس امتیازات کسب شده تیم های مختلف در رقابتهای قهرمانی سال 2014 قزاقستان و 2015 هیوستون آمریکا محاسبه کرده است که تیم ملی ایران با 119 امتیاز سال گذشته و 54 امتیاز امسال، توانست 5 سهمیه بگیرد.

برهمین اساس تیم های اول تا ششم هر شش سهمیه کامل را کسب می کنند، تیم های هفتم تا دوازدهم 5 سهمیه، سیزدهم تا بیستم 4 سهمیه، بیستم تا بیست و هفتم 3 سهمیه، بیست و هفتم تا سی و دوم 2 سهمیه و سی و دوم تا سی و نهم نیز یک سهمیه کسب می کنند.

به این ترتیب تیم های روسیه، قزاقستان،کره شمالی، بلاروس، چین و مصر شش سهمیه کامل و تیم های اندونزی، ارمنستان، کلمبیا، ازبکستان، مولداوی و ایران با 5 سهمیه در المپیک شرکت خواهند کرد.

همچنین تیم های تایلند، لهستان، آلمان، جمهوری آذربایجان، اوکراین و کره جنوبی 4 سهمیه و تیم های فرانسه، ویتنام، گرجستان، رومانی، اسپانیا و چین تایپه سه سهمیه گرفتند.
نظرات بینندگان