arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

پرویز سروری: آیا تمام جنایت‌هایی که انجام می‌شود، نصف موضوع ندا آقاسلطان نبود؟

رییس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بحرین دیگر تحمل ادامه جنایت‌هایی که امروز در آن‌جا رخ می‌دهد را ندارد و حتما شرایط به گونه‌ای رخ خواهد داد که خواسته‌های مردم محقق شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بحرین دیگر تحمل ادامه جنایت‌هایی که امروز در آن‌جا رخ می‌دهد را ندارد و حتما شرایط به گونه‌ای رخ خواهد داد که خواسته‌های مردم محقق شود.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در جمع دانشجویان متحصن که در دومین روز تحصن سه روزه خود در مقابل سفارت عربستان در تهران هستند، خاطرنشان کرد: امروز بحرین تابلوی تمام نمایی از ظلم و جنایتی است که توسط سردمداران مدعی حقوق بشر انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که «حوادث اخیر آخرین میخی است که به تابوت سازمان ملل زده می‌شود» گفت: نظام تبعیض‌آمیز در بحرین وجود دارد در چنین شرایطی بحرین و عربستان هر دو جزء حقوق بشر سازمان ملل هستند و حقوق بشر را در کشورهای دیگر تنظیم می‌کنند، آیا این خنده‌دار نیست؟

وی ادامه داد: آل‌سعود وارد خاک بحرین شد در حالی که یک سوم از خاک بحرین تحت نظارت ناوگان آمریکا و زیر چکمه‌ آمریکایی‌هاست و با مردمی که فقط خواستار این بودند که هر کدام از آن‌ها یک رای داشته باشند برخوردی وحشیانه صورت گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به حوادث پس از انتخابات در ایران اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه یک داستان دروغین به نام ندا آقاسلطان را درست کردند و تمام رسانه‌های امپریالیستی روی این موضوع در قالب فیلم و موضوعات دیگر کارهای زیادی انجام دادند، آیا تمام جنایت‌هایی که انجام می‌شود، نصف موضوع ندا آقاسلطان نبود که اقدامی اساسی با این جنایت نمی‌کنید؟ مشکل اساسی در سازمان ملل این است که امروز سازمان ملل زیر دست آمریکاست.

وی تاکید کرد: این جنایتکاران تمام اصول حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند اما سازمان ملل صدایش درنمی‌آید اما در مورد تهران مرتب قطعنامه صادر می‌کند.

وی تاکید کرد: هرچقدر فشار به مردم بحرین وارد شود در مقابل آن شاهد خیزش‌ها و جوشش‌های عظیم مردمی هستیم. مردم شب‌ها را با شعارهای الله‌اکبر بر آل خلیفه جهنم کرده‌اند و روزها نیز اعتراض‌های خود را به هر شکل ممکن علیرغم فشارها ادامه می‌دهند.
نظرات بینندگان