arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

بلیط فروشی رئال برای بازی برگشت با کادیز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه رئال مادرید با وجود اینکه از سوی کمیته انضباطی، از کوپا دل ری کنار گذاشته شده، همچنان در حال فروختن بلیط به هوادارانش برای بازی برگشت مقابل کادیز است.
 
 شب گذشته بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا در نتیجه شکایت باشگاه کادیز از رئال مادرید بخاطر استفاده این باشگاه از بازیکن غیرمجاز در بازی رفت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، با رد استدلال های رئال مادرید، کهکشانی ها را از کوپا دل ری کنار گذاشت.

با این وجود در وبسایت این باشگاه، هوادارانی که بلیط های فصل رئال را آبونه هستند، می توانند بلیط های بازی برگشت برابر کادیز را خریدای کنند. دیداری که 25 آذرماه باید برگزار می شد. این نشان می دهد که رئالی ها امیدوارند در فرجام خواهی بتوانند حکم اولیه را لغو کنند.

فعلا مدیران رئال نسبت به حکم کمیته انضباطی، تقاضای فرجام خواهی داده اند و به زودی نتیجه اش مشخص خواهد شد. در صورتیکه بازهم حکم قبلی باقی بماند، آنها متوسل به دادگاه حکمیت ورزشی خواهند شد. در این صورت ممکن است دادگاه حکمیت ورزشی بصورت موقت حکم اولیه را معلق کند. باید تا دو هفته دیگر نیز صبر کرد و دید که سرانجام این بحران عجیب چه خواهد شد.
نظرات بینندگان