arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

آلگری: یووه نباید دچار غرور کاذب شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس عنوان کرد که تیمش نباید به غرور کاذب دچار شود تا بتواند روند خوب هفته های اخیرش را ادامه دهد.

شب گذشته یوونتوس موفق شد 2-0 لاتزیو را شکست داده و به 4 امتیازی صدر جدول برسد. آلگری پس از بازی در کنفرانس خبری عنوان کرد که تیمش برای حفظ این روند، نباید دچار غرور شود.

او گفت:" کار آسانی نداشتیم زیرا پس از یک دوره سخت وارد این بازی شده بودیم. لاتزیو تیم مستحکمی نشان داد، آنها بسیار با کیفیت هستند. می‌توانیم از لحاظ تاکتیکی پیشرفت‌هایی داشته باشیم ولی خیلی خوب و یک‌دست ظاهر شدیم و نتیجه برایمان از همه چیز مهم‌تر بود. انگیزه زیادی برای کلین شیت کردن و کسب سه امتیاز نشان دادیم. تیم پرس خوبی انجام داد و انرژی بسیاری مصرف کرد.
در نیمه دوم، تمرکزمان را روی بیشتر روی وظایف دفاعیمان قرار دادیم تا هجومی. چیزی که برای من مهم است این است که همه متوجه بشوند که باید سخت تلاش کنیم و دچار غرور نشویم تا بتوانیم دستاوردی داشته باشیم. هنوز جای پیشرفت داریم. باید به حرکت ادامه دهیم و خوب بازی کنیم. مسیری طولانی از لیگ هنوز پیش روی ماست و در دیگر رقابت‌ها نیز حضور داریم. هر کسی وظیفه خود را انجام می‌دهد. ما به دیگران توجهی نداریم بلکه فقط روی کار خودمان تمرکز داریم."

نظرات بینندگان