arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
ناگفته های تازه منتشر شده در مورد استالین؛

وقتی استالین، چرچیل را مست کرد...!

دکتر استالین ادعا کرده است که یک بیماری مغزی ممکن است که استالین را به یک آدم متوهم و دیکتاتوری بی رحم تبدیل کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پزشک استالین ادعا کرده است که یک بیماری مغزی ممکن است که استالین را به یک آدم متوهم و دیکتاتوری بی رحم تبدیل کرده باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب Entekhab.ir، السکاندر میاسنیکف گفت که که به دلیل یک بیماری، قضاوت دیکتاتور شوروی در سالهای آخر زندگیش مورد تاثیر قرار گرفته بود.



وی می گوید که  استالین به دلیل آترواسکلروزیس ( تصلب شرایین ) دچار این بیماری شده بود که نمی توانست خوب و بد را از همدیگر تشخیص دهد.

دکتر میاسنیکف که زمانی که استالین در سال 1953 درگذشت و به کنار تخت مرگ او فراخوانده شد، در این مطلب نوشته است که دیکتاتور شوروی از یک بیماری به شدت رنج می برده است.

او نوشته است کسی که پارانویا (توهم) دارد شخصیت افراد برایش اغراق گویانه می شود.شکاک بودن و بی رحم بودن استالین و ترس او از دشمنانش به دلیل تصلب شرایی بود. شوروی در آن زمان توسط یک آدم مریض اداره می شد.

همچنین، یادداشت های یکی از معتمدین دیگر استالین یعنی "لاورنتی بریا" برای اولین بار منتشر شده است. او رئیس پلیس مخفی شوروی بود.

او می گوید که چگونه در مسکو، وینستون چرچیل با استالین و در حالی که "مست" کرده بودند، اتحادی علیه المان نازی، امضا کردند.




رئیس پلیس مخفی شوروی نوشته است که چرچیل و استالین انقدر در اگوست 1942 مست شده بودند که چرچیل عقلش را از دست داده بود و دیگر عادی نبود.

وی می گوید که من به استالین گفتم الکل بهترین وسیله برای ایجاد یک رابطه خوب با چرچیل است و همینطور برای گرفتن امیتازاتی از او!

نظرات بینندگان