arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

جمع آوری 30 عروسک مشکوک در البرز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: 30 عروسک مشکوک به بمب گذاری، که توسط زائران البرزی از عراق خریداری شده بود به ماموران نیروی انتظامی تحویل داده شده است.
 
«سردار بخشعلی کامرانی‌ صالح»، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی استان البرز و تشکیل قرارگاه مبارزه جهادی با سرقت‌ در نیروی انتظامی، افزود: این قرارگاه با همکاری پلیس‌های تخصصی چون آگاهی تاکنون دستاورد های بسیار خوبی در استان داشته است.
 
وی به دستگیری باند 14 نفره سارقان که 3 نفر از اعضای آن زن بودند، اشاره کرد و گفت: این اشخاص 30 فقره سرقت خودرو را مرتکب شده بودند که در این بین 10 خودرو کشف و مابقی توسط این سارقان اوراق شده بود، پرونده در حال پیگیری و بررسی است تا مالکین خودرو‌های مسروقه مشخص شود.
 
سردار کامرانی صالح، ادامه داد: این باند در سرقت وسایل خانگی نیز اقداماتی را انجام داده‌، لازم به ذکر است که افراد باند مذکور سابقه ‌دار بوده و یک تن از آنها نیز در مدت زمان مرخصی دوره حبس و زندانی خود بسر می برد.
 
وی با بیان اینکه مال ‌خرهای خودروهای سرقتی این پرونده نیز شناسایی شده ‌اند، افزود: در بحث سرقت، باندهایی در فردیس و ساوجبلاغ اقدام به خفت‌ گیری و سرقت از منزل می‌ کردند، که تعدادی از سارقان مربوط به این پرونده دستگیر شده‌ اند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار کرد : مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌ های پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل نیروی انتظامی است که هزاران طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان البرز انجام و بیش از 14 هزار توزیع‌ کننده و مصرف ‌کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: انجام این طرح ‌ها به تنهایی سبب ریشه ‌کن شدن اعتیاد در کشور از جمله استان البرز نمی‌شود، بلکه ساخت و ایجاد اردوگاه نگهداری از معتادان یکی از راه‌هایی است که سبب کاهش این قبیل از اقدامات در بخش مواد مخدر می ‌شود.
 
کامرانی صالح گفت: هفته گذشته طبق برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از نیم‌ تن مواد مخدر از نوع تریاک در استان البرز کشف و ضبط شد، که یکی از این محموله‌ ها 200 کیلوگرم تریاک بود که توسط کامیونی از مرزهای شرقی کشور وارد استان البرز شده بود.
 
وی با اشاره به محموله بعدی 300 کیلوگرم مواد مخدر جاسازی شده در 3 کامیون حمل میوه و تره‌بار، خاطر نشان کرد: این محموله از مرز‌های جنوبی وارد استان البرز شده بود، که با پیگیری های انجام شده، 3 دستگاه کامیون و دو دستگاه خودروی سواری کشف و ضبط و 4 نفر از صاحبان جنس دستگیر شدند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه محوله‌های 20 و 30 کیلوگرمی مواد مخدر که در تریلی جاسازی شده بود در طول مدت هفته گذشته کشف و ضبط شد، گفت: طی هفته گذشته در مجموع 550 کیلوگرم مواد مخدر در استان البرز کشف و ضبط شده است.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش به عروسک های مشکوک به بمب گذاری در کربلا که توسط زائران خریداری شده بود، اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز نیروی انتظامی البرز وارد عمل شده و زائران 30 عروسک خریداری شده از عراق را به پلیس تحویل داده اند.
نظرات بینندگان