arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

چرا قالیباف تذکرات شورای شهر را نمی‌بیند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به عدم ارسال تذکرش به شهردار تهران گله کرد و گفت: با وجود دستور ابلاغ تذکر کتبی به شهردار توسط رئیس شورای شهر تهران، این تذکر در سیستم اداری شورا متوقف مانده است.

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک روز دانشجو به این قشر آینده ساز کشور از پرسنل شهرداری تهران در ارائه خدمات با خلوص نیت در عتبات تشکر کرد و گفت: بر اساس ماده 73 قانون شوراها، چنانچه عضو یا اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری اعتراض یا ایرادی داشته باشند ابتدا توسط رئیس شورا موارد را به صورت روشن به شهردار تذکر خواهند داد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: تذکری به صورت مکتوب در تاریخ 3 آذرماه به شهردار تهران ارائه کرده ام، وفق قانون باید این تذکر ارسال می شد و کسی حق فیلتر این موارد را ندارد، اما متاسفانه تذکر مربوطه با وجود دستور رئیس شورای شهر تهران جهت ابلاغ به شهردار در تاریخ 5 آذرماه جاری، در سیستم اداری شورا متوقف مانده است.

وی درباره جمع آوری برگ درختان، اظهار کرد: پیمانکاران شهرداری به سرعت برگ درختان را از محوطه بوستانها جمع آوری می کنند. پیشنهاد دارم برگ های ریخته شده برای یک هفته در محوطه بوستان ها باقی بماند تا شهروندان به خصوص کودکان از فضای پاییزی استفاده کنند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
1
8
چون پست بالاتری دارد
نظرات بینندگان