arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴

کومان: کلوپ سطح فوتبال انگلیس بالا می‌برد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رونالد کومان، سرمربی ساوتهمپتون عنوان کرد که یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از باقی رقبایش شجاع تر است و باعث پیشرفت فوتبال در انگلیس خواهد شد.

لیورپول هفته گذشته موفق شد 6-1 ساوتهمپتون را در جام اتحادیه شکست داده و به نیما نهایی صعود کند. این در حالیست که لیورپول با کلوپ مقابل سیتی و چلسی نیز پیروزی های پرگلی کسب کرده بود و کومان به تمجید از شجاعت سرمربی آلمانی پرداخت.

او گفت:" یورگن کلوپ یک فوتبال هجومی واقعی به نمایش می‌گذارد. فوتبالی که مردم دوست دارند آن را تماشا کنند. همه چیز عوض شده است. حالا ما یک لیورپول کاملا متفاوت را می‌بینیم. آنها در مقایسه با تیم‌های بزرگ لیگ برتر یک استثنا محسوب می‌شوند. هیچ باشگاهی جرات ندارد فوتبال هجومی واقعی به نمایش بگذارد. منچسترسیتی این کار را انجام نمی‌دهد، یونایتد انجام نمی‌دهد، آرسنال و چلسی هم همینطور. تمرکز و خواسته های آنها کاملا متفاوت است. تیم‌های دیگر عقب می‌نشینند و منتظر اشتباه حریف می‌شوند تا حمله کنند.  به نظر من در این سبک فوتبال، گرفتن ابتکار عملی وجود ندارد. آنها نمی‌خواهند بازی را در دست بگیرند یا حمله کنند.

کاری که کلوپ در حال حاضر در فوتبال انگلیس انجام می‌دهد، خیلی سرزنده کننده است. روحیه او دقیقا چیزی است که لیگ برتر به آن نیاز دارد. از لحاظ فیزیکی و دفاعی لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست ولی تیم‌های کمی برای فوتبال هجومی در آن آماده می‌شوند. چیزی که کلوپ به انگلیس آروده، سطح فوتبال را بالا می‌برد و فوتبال را برای هواداران جذاب تر می‌کند."
نظرات بینندگان