arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران/آماده باش پلیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش برف و لغزندگی معابر گفت: بار ترافیکی صبحگاهی معابر بزرگراهی پایتخت به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر در بیشتر مناطق به ویژه مناطق شمالی و غربی شهر سنگین است.

سرهنگ حسن عابدی روز دوشنبه افزود: برهمین اساس شاهد ایجاد ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مناطق 5، 21 و 22 همچنین بزرگراه های شهید همت، شهید حکیم، رسالت، شهید بابایی و صدر هستیم.

وی اظهار کرد: همچنین مبادی ورودی شهر تهران به ویژه بزرگراه تهران - کرج نیز با بار سنگین ترافیک صبحگاهی به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و کندی حرکت خودروها مواجه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات شن و نمک پاشی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت از ساعت سه بامداد امروز با حضور عوامل شهرداری و نیروهای پلیس راهور آغاز شده، تصریح کرد: بارش سنگین برف موجب یخ زدن رمپ های بیشتر معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از جمله بزرگراه های ستاری، حکیم، همت و باکری شده است.

سرهنگ عابدی به آماده باش نیروهای پلیس راهور به منظور نظم بخشی و روان سازی ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت چهار بامداد با توان کامل در معابر بزرگراهی و اصلی پایتخت مستقر و فعالیت های خود برای تسهیل تردد و روان سازی ترافیک صبحگاهی را با توجه به بارش برف در بیشتر نقاط شهر آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از وقوع تصادف جرحی در معابر اصلی شهر تهران دریافت نشده، به شهروندان

توصیه کرد از انجام سفرهای غیر ضروری درون شهری با توجه به حجم ترافیک صبحگاهی پرهیز کنند.

جانشین پلیس راهور پایتخت با تاکید بر اینکه حجم ترافیک صبحگاهی معابر شهری تا ساعت 11 کاهش قابل توجهی خواهد یافت، تصریح کرد: انتظار می رود از ساعت 14 عصر امروز نیز شاهد بروز ترافیک سنگین در بیشتر معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت باشیم.

بارش برف که از شب گذشته در بیشتر مناطق شهر تهران آغاز شده، موجب تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی منطقه یک پایتخت شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان