arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

دمای تهران امشب منفی 3 درجه می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی گفت: امروز تا فردا رشته‌کوه البرز با برف، کولاک و وزش باد شدید همراه است به طوری که در تهران وزش باد با سرعت 10 تا 15 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

  احمد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش برف در رشته‌کوه البرز و دامنه‌های جنوبی و شمالی آن همچنین مرکز تا شمال شرق، شمال اصفهان، یزد خراسان‌ جنوبی، شمالی، رضوی و استان‌های ساحلی شمال کشور و دامنه‌های البرز در تهران، قزوین و سمنان خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود فردا قبل از ظهر با توجه به محدوده بخش‌های شرقی منتهی به خراسان جنوبی و رضوی همچنین اغلب نقاط کشور بارش نخواهند داشت و هوای صاف و سردی را پشت سر خواهند گذاشت.
 
وظیفه ادامه داد: برای امروز تا فردا رشته‌کوه البرز با برف، کولاک و وزش باد شدید در تهران با سرعت 10 تا 15 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
 
وی از خروج سامانه بارشی در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در سواحل خزر و سواحل جنوبی دریای خزر شاهد ورود سامانه بارشی جدید خواهیم بود.
 
وظیفه خاطرنشان کرد: تهران با افت شدید دما روبرو خواهد شد همچنین در نیمه غربی کشور افت قابل توجه دما را در کشور شاهد خواهیم بود به طوری اغلب دمای مناطق کشور زیر صفر و تهران منفی 3 درجه خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان