arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

آخرین خبرها از راه‌های مسدود شده در کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: مردم از تردد غیر ضروری در محورهای برف گیر اجتناب کنند.

یاسر خالقی  با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف و کولاک برخی محورها مسدود شده است، گفت: محور هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه قزوین-رشت برای وسایل نقلیه سبک، جاده قدیم قزوین-رشت، آزادراه زنجان-قزوین، محور قزوین-همدان، آزادراه همدان-ساوه و آزادراه ساوه-تهران تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین محور شمشک-دیزین، سمنان-دامغان در محدوده گردوان آهوان، بیجار-زنجان، شاهرود-آزادشهر، شاهرود-تسکستان، زنجان-تهم، سقز-مریوان، زنجان-بیجار، سه راهی دیواندره-بیجار، درگز-قوچان برای وسایل نقلیه سنگین، پونل-خلخال، قرامان-پاوه، سروآباد-پاوه، زنجان-چورزق هم تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌ها با تاکید بر اینکه مسافران از تردد غیر ضروری در محورهای برف گیر خودداری کنند، افزود: تردد در محورهای استان‌های قزوین، زنجان، همدان، لرستان، مرکزی، مازندران، گیلان، سمنان، گلستان، قم، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری به صورت نیمه سنگین در جریان است.

وی با تاکید بر اینکه حتما رانندگان در گردنه های این محورها با زنجیر چرخ تردد کنند، گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در این محورها امکان پذیر نیست و حتی الامکان هم مردم از سفرهای غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

منبع: مهر
برچسب ها: کولاک ، برف ، راه ، دیزین
نظرات بینندگان