arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

برگ‌های برنده استیماچ در نیم فصل دوم رو شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لئوناردو پادووانی که در ابتدای فصل از تیم نفت تهران به بهانه ترمیم خط دفاعی سپاهان خریداری شده بود با مشکلی که در ITC وی بوجود آمد نیم فصل اول را از ترکیب زردهای نصف جهان دور ماند.

وی که در تیم نفت تهران عملکرد خوبی داشت در تعطیلات بین فصل و به درخواست حسین فرکی سرمربی وقت سپاهان به اصفهان آمد اما بار دیگر یک اتفاق عجیب در فوتبال کشورمان رخ داد و مدارک وی به موقع به فیفا ارسال نشد تا وی در دریافت کارت بازیش با مشکل روبرو شود.

البته پادووانی در این دور ماندن تنها نبود و شیمبا مهاجم فصل گذشته سپاهان نیز با همین مشکل روبه‌رو شد تا او نیز یک نیم فصل از میادین دور باشد.

شاید در تیم سپاهان نبود شیمبا تاثیر بیشتری داشته است جایی که سپاهان شدیدا در امر گل زنی مشکل دارد و تا اینجای فصل تنها 13 گل به ثمر رسانده است.

فوتبالدوستان اصفهانی فراموش نکرده‌اند که فصل گذشته مثلث شریفی، خلعتبری و شیمبا توانسته بود 32 گل از 46 گل این تیم را به ثمر برساند.

با نزدیک شدن به نیم فصل پادووانی و شیمبا امروز به تمرینات سپاهان اضافه شدند تا در کنار سرمربی جدید زردهای نصف جهان به تمرین بپردازند.

با آمدن استیماچ در سپاهان سبک بازی این تیم تغییراتی داشته است و این مربی کروات بارها اذعان کرده است که در سپاهان کارهای زیاد دارد که با بازگشت این بازیکن برزیلی وی می‌تواند ارزیابی بهتری از تیمش برای نیم فصل دوم داشته باشد.

سپاهان در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر روز یکشنبه میزبان تیم راه آهن در ورزشگاه فولادشهر است.

 
منبع: فارس
نظرات بینندگان