arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

گرفتاری بیش از 1000 خودرو در آزادراه «قزوین - رشت»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با توجه به برف دیروز و کولاک شدید امروز بیش از 1000 خودرو در آزادراه «قزوین - رشت»، گرفتار کولاک شده و منتظر امدادرسانی هستند.

هم‌اکنون مسافران در راه مانده علاوه‌بر کولاک و سرمای شدید، با کمبود موادغذایی، سوخت و تجهیزات ایمنی خودرو و لباس گرم مواجه هستند.

برخی از خودروها از دیشب و اوایل بامداد امروز در این محل متوقف شده و هیچ امدادرسانی اعم از توزیع خوراک، پتو و یا هدایت به سمت شهرها انجام نشده است.

در این میان عده‌ای نیز با سوءاستفاده از شرایط موجود، اقلام مورد نیاز مسافران را با قیمت‌های کاذب عرضه می‌کنند، قیمت نان در این محل از 10 تا 50 هزار ریال متغیر است. زنجیر چرخ نیز با قیمت 2 میلیون و 500 هزار ریال فروخته می‌شود.

پیش از این سرپرست مدیریت بحران استان قزوین از بازگشایی جاده قدیم «قزوین - رشت» در بامداد امروز خبر داده بود، اما برخی رانندگان اتوبوس گرفتار در کولاک، به مسدود بودن این مسیرها و انتشار اخبار غیرواقعی معترضند.

به گزارش ایسنا، در شبانه‌روز گذشته در محورهای استان قزوین به 8269 نفر امدادرسانی شده و در بین آن‌ها، 4027 تخته پتو، 4050 بسته جیره غذایی خشک و 6000 قرص نان توزیع است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان