arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

گزارش وزارت بهداشت درباره آنفلوآنزای خوکی به کمیسیون بهداشت و درمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان از گزارش رییس مرکز بیماری های واگیردار وزارت بهداشت و درمان به این کمیسیون درباره بیماری آنفلوآنزای خوکی خبر داد.

عبدالرحمان رستمیان با تشریح جلسه روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان افزود: رئیس مرکز بیماری های واگیردار وزارت بهداشت و درمان با حضور در این کمیسیون گزارشی از آخرین وضعیت مبتلایان به بیماری آنفلوآنزای خوکی ارایه کرد.

وی تصریح کرد: در این نشست نمایندگان بر مراقبت های بهداشتی و کنترل این بیماری تاکید کردند که باید مورد توجه مسئولان این وزارتخانه قرار گیرد؛ همچنین بیماران نیز باید در صورت بروز علایم در بدن خود سریعا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس همچنین از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسین دهدشتی نماینده آبادان خبر داد و تصریح کرد: این سوال پیرامون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود که قرار شد وزارت کار بررسی هایی را پیرامون این موضوع انجام دهد.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز این کمیسیون درباره هزینه کرد بودجه 94 در وزارت بهداشت و درمان، از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: همچنین پیش بینی ها برای بودجه سال آینده بهداشت و درمان کشور نیز نیز با حضور معاون پشتیبانی وزارت بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت.

رستمیان خاطر نشان کرد: در این نشست عنوان شد که بیمه ها 5 هزار میلیارد تومان به بیمارستان ها بدهکار هستند که باید پرداخت شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان