arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

کاشانی: جوسازی می‌کنند که انگار من و دایی عن قریب است به روی هم اسلحه بکشیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات مالک باشگاه استیل آذین گفت: مصاحبه می‌کنند و می‌گویند کسانی می‌خواهند با پول بیت المال به شورای شهر بروند. برد و باخت فوتبال چه ارتباطی به این مسائل دارد از طرفی طوری جوسازی می‌کنند که انگار من و دایی عن قریب است به روی هم اسلحه بکشیم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات مالک باشگاه استیل آذین گفت: مصاحبه می‌کنند و می‌گویند کسانی می‌خواهند با پول بیت المال به شورای شهر بروند. برد و باخت فوتبال چه ارتباطی به این مسائل دارد از طرفی طوری جوسازی می‌کنند که انگار من و دایی عن قریب است به روی هم اسلحه بکشیم!

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی شنبه شب در اردوی سرخپوشان برای دیدار با نفت تهران، با اشاره به برخی شایعه پراکنی ها برای ایجاد اختلاف در پرسپولیس و دور کردن این تیم از فرصت های باقیمانده در بازی های آینده این تیم، افزود: "روز شنبه خبری مبنی بر کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان به خاطر باخت  برابر بنیادکار منتشر کردند که کذب محض است. ما در پرسپولیس بر اساس قواعد حرفه ای و به صورت تیمی کار می کنیم. تصمیم گیری درباره جریمه بازیکنان در حیطه اختیارات کمیته فنی است و با نظر کادر فنی و دیگر اعضای این کمیته و ارجاع به کمیته انضباطی باشگاه اعمال می‌شود. اگر روزی کمیته فنی به این تصمیم برسد حتما این کار را می کنم اما وقتی اساسا کمیته فنی باشگاه، جلسه ای نداشته است و نظر و رویه  کاری ما هم چنین برخوردهایی نبوده است چطور چنین خبری را می ‌سازند؟ من از بازیکنان انتظار دارم دقت کنند و اجازه ندهند برخی جریان ها با شایعه پراکنی و دروغ پردازی، به اتحاد تیمی ما لطمه بزنند."

کاشانی تصریح کرد: "ما در روزهای سخت کنار هم بوده ایم و باید در ادامه مسیرمان هم در روزهای سخت کنار هم باشیم. ما در روزهای سخت بعد از شکست، از جمله در بازی با استقلال دست بازیکنانمان را گرفتیم و کنارشان بودیم. درحالی که اگر جریمه هم اعمال می شد کسی خرده نمی گرفت. برای بازی با بنیاد کار هم به همین شکل. اما در این 30 ماه که کنار هم بودیم، روال کار من اینگونه نبوده است. چرا که اعتقاد دارم بازیکنانمان برای تیم کم نمی گذارند و بی تعصب نیستند."
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: "پس از بازی با استیل آذین یک هفته آماج حملات بودیم به انحا مختلف می خواهند حاشیه را وارد تیم ما کنند ما نباید اجازه این کار را بدهیم و از آن مهم تر اینکه طوری نشود که خودمان نفتی روی آتش بریزیم."
 
حبیب کاشانی گفت: امسال هر اتفاقی افتاد کتکش را من خوردم و آماج حملات قرار گرفتم پس از جریان های بازی استیل آذین به من حمله شد. آقای دایی درباره افراد کادر فنی­اش، سلیقه خودش را داشت آن وقت هجمه های این انتخاب که از حقوق اولیه سرمربی است به سمت من روان شد در حال حاضر هم به اشکال مختلف علیه ما جوسازی می کنند تا شاید به هدفشان برسند اما من فقط یک وظیفه داشتم که آن هم ایجاد آرامش برای بازیکنان و کادر فنی است و سعی می کنم در حیطه وظایف خودم درست عمل کنم تا شما با خیال آسوده، فقط به تمرینات بپردازید."
 
وی به اصرار برخی به ایجاد حاشیه برای پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تا همین امروز طوری گفته یا نوشته اند که انگار من با 5 سرمربی مذاکره کرده ام. علی دایی دارد کارش را می کند آن وقت از افراد مختلفی مانند ابراهیم زاده، لوکا بوناچیچ، دنیزلی، حمید استیلی و غیره نام می برند و بعضا میان بازیکنان می روند و با این حرف ها با آنها وارد مذاکره می شوند. یک عده دلال که می‌روند با این خبرهای کذب که سال بعد، فلانی سرمربی است و به بازیکن می گویند که تو هستی یا نیستی و سپس برای تامین منافعشان کارهای دیگری می‌کنند. کجای دنیا چنین اتفاقاتی می افتد و شاهد چنین حاشیه هایی هستیم. می خواهند تمرکز بازیکنان را به هم بزنند و البته منافع خودشان را از این آب گل آلود، بدست بیاورند. اما همانطور که علی دایی هم به درستی اشاره کرده ما با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و در پایان فصل در این باره تصمیم می گیریم."
 
کاشانی به صحبت های برخی در برنامه "90" اشاره کرد و گفت: "مصاحبه می کنند و می گویند کسانی می خواهند با پول بیت المال به شورای شهر بروند، حقیقاتا عجیب است که این صحبت ها مطرح می شود من پیش از پرسپولیس افتخار دو دوره نمایندگی و خدمت به مردم شهر تهران را در شورای شهر داشتم. برد و باخت فوتبال چه ارتباطی به این مسائل دارد از طرفی طوری جوسازی می­کنند که انگار من و علی دایی عن قریب است که به روی هم اسلحه بکشیم! تاکید می کنم ما هیچ مشکلی با هم نداریم و رفاقت من با دایی یک دوستی 18-17 ساله است. صبح روزی که علی دایی به هر ترتیب از سرمربیگری تیم ملی برکنار شده بود، به او زنگ زدم بنابراین رفاقت ما برای امروز و دیروز نیست. نه علی دایی به من نیاز دارد و نه من برای کاندیدا شدن به این چیزها نیاز دارم. به من تکلیف شده که در پرسپولیس حضور داشته باشم و من هم با آگاهی علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کردم اگر همین امروز به من بگویند باید بروی چون خودم را سرباز می دانم و هیچ وابستگی به این پست و مقام ندارم به راحتی کنار می روم."
 
کاشانی افزود: "دایی در ابتدای فصل برای کسب یک جام قول داده بود که هنوز هم این فرصت را داری من فکر می کنم کسانی که به دنبال حاشیه سازی هستند می خواهند خوشحالی ما را در قهرمانی جام حذفی را نبینند. می خواهند با مشغول کردن فکر ما به حاشیه ها و تفرقه افکنی، فرصت قرار گرفتن در جایگاه دومی یا سومی لیگ برتر را از ما بگیرند. ما حتی هنوز برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هم شانس داریم، هر چند به سختی حاصل شود. اما درگیر شدن به مسایل جانبی همین شانس ها را هم از ما می گیرد و باید متوجه باشیم که دنبال همین مسائل هستند. در غیر اینصورت چرا باید از قول من تیتر بزنند غلامرضا رضایی و مازیار زارع با نظر من جذب نشده اند! این جریان سازی ها برای چیست؟ اگر دقت کنیم و هوشیار باشیم، همه چیز واضح است. امروز صبح به من گفتند خبر کذب کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان را تکذیب کنم اما اگر بنا به تکذیب اخبار ناصحیح باشد من باید همیشه مشغول تکذیب کردن باشم"
 
کاشانی تاکید کرد:" هواداران از ما ناراحت بودند و شعارهایی را هم دادند. آنها کاملا حق دارند و ما باید دست تک تک آنها را ببوسیم. هوادارانی که در روز بازی با بنیاد کار رکورد حضور تماشاگر در بازی های آسیایی را زدند و برای حمایت از ما آمدند. با نتیجه ای هم که حاصل شد ناراحت شدند و ابراز ناراحتی کردند که حف هم دارند. ما با هوادارانمان زنده هستیم و آنها برای ما مثل اکسیژن هستند که با داشتنش با قدرت بیشتری بازی می‌کنیم. من، علی دایی، خوردبین، همه بازیکنان و این مجموعه، نوکر مردم هستیم و باید به خاطر آنها از همه وجودمان مایه بگذاریم. باید دقت کنیم و اجازه تفرقه افکنی به احدی ندهیم."
نظرات بینندگان