arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

مجری سرشناس آمریکایی زندگی‌اش را می‌نویسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«اپرا وینفری» مجری سرشناس تلویزیون تجربیات زندگی خود را در کتابی به نام «زندگی‌ای که می‌خواهی» منتشر می‌کند.

اپرا وینفری مجری و بازیگر مشهور آمریکایی که از ثروتمندترین چهره‌های هنری محسوب می‌شود، در کتابی با عنوان «زندگی‌ای که می‌خواهی» درس‌ها و تجربیاتی را که در طول زندگی‌اش کسب کرده روایت می‌کند.
 
انتشارات «فلاتیرون» نیویورک ژانویه سال 2017 این اثر را به چاپ می‌رساند. او درباره این کتاب گفت: من هنوز در حال یادگیری هستم و امیدوارم داستانم الهام‌بخش دیگران باشد تا زندگی را تمام و کمال تجربه کنند و خودشان را به طور کامل ابراز کنند.
 
به گزارش هافینگتون پست، وینفری تاکنون چندین اثر را در مجله خودش منتشر کرده و کتاب‌هایی از جمله «آن‌چه به طور حتم می‌دانم» را روانه بازار کرده است.
 
او درباره «زندگی‌ای که می‌خواهی» گفت: تمام تجربیات من، حتی دردناک‌ترین آن‌ها، به وجود آمدند تا من چیزی را درباره زندگی یاد بگیرم.
 
وینفری تهیه‌کننده، بازیگر، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی آمریکا و جهان است. او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم شناخته می‌شود.
 
وینفری فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه انجام داده و بزرگ‌ترین خیر و نیکوکار سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا به ‌شمار می‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاهپوست جهان بوده ‌است و بر اساس برخی ارزیابی‌ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌شود. نام او در فهرست قدرتمندترین افراد جهان قرار دارد و از چنان نفوذ چندجانبه‌ای در میان افکار عمومی آمریکا برخوردار است که با حمایت و جهت‌گیری خود می‌تواند یک کتاب یا رئیس‌جمهور را در این کشور به موفقیت برساند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان