arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

فیروز کریمی: 99 درصد حنجره‌ام از بین رفته

دیدن فیروز کریمی به عنوان مدیرفنی یک تیم دسته دومی کمی عجیب است. با این حال سرمربی پرافتخار فوتبال ایران در دهه 80 ـ 70 به ماجراجویی خود در فوتبال ادامه می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کریمی که مدتی است در تیم اوکسین استان البرز در لیگ 2 به فعالیت مشغول است، در سفری به شیراز و بازی این تیم مقابل فیروز کریمی: 99 درصد حنجره‌ام از بین رفتهبرق جدید بازیکنان و کادرفنی اوکسین را همراهی کرد. مسابقه ای در استان فارس که کریمی مهمترین چهره آن بود و بازی را از جایگاه وی آی پی کناره چهره هایی مثل بردبار مالک و اکبری مدیرعامل برق نوین و البته حیدرپور مدیرعامل اوکسین تماشا کرد. کریمی که توجه هواداران برق را نیز به خود جلب کرده بود، با لباس مرتب 90 دقیقه بازی را تماشا کرد و در بین دو نیمه برای توضیحات فنی به رختکن رفت.

سرمربی تیم اوکسین علی لطیفی شاگرد سابق آقافیروز در بهمن است که بعد از دستیاری حمید استیلی و سرمربیگری راه آهن حالا این تیم کرجی را هدایت می کند. تیمی که البته بازی سختی مقابل برقی های شیراز داشت که به تازگی و با سودای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران دور هم جمع شده اند.

کریمی که همچنان سرحال و با روحیه است، درباره اینکه چرا به نفت آبادان نرفته می گوید: از تیم های مختلف پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم همین جا بمانم.

وقتی علت را از کریمی می پرسیم می گوید: مشکل شدیدی در ناحیه حنجره دارم و حنجره ام باید عمل بشود. چند وقت پیش که به مطب دکتر مراجعه کرده بودم، وقتی حنجره ام را معاینه کرد گفت شغلت چیست؟ آیا از صدایت پول درمی آوری؟ که من گفتم مربی هستم. الان بخش زیادی از حنجره ام نابود شده  و احتیاج به ترمیم دارد.

به کریمی یادآوری می کنیم که جوش و خروش مداومش در کنار زمین عامل این عارضه است و او سری به تاسف تکان می دهد و می گوید: این داد و فریاد هیچ فایده ای نداشت و بی خودی بود.

او که در سال های گذشته بازیکنان مختلفی را به فوتبال ایران معرفی کرده به تیم تازه نیز امیدوار است اگرچه برخلاف انتظار ما درطول 90 دقیقه جز یک تذکر فنی به یکی از اعضای کادرفنی و دعوت به سکوت او سعی می کند بنشیند و تماشا کند تا لطیفی کار فنی اش را انجام بدهد.
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان