arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

بنیتس: می توانستیم بیشتر از 8 گل بزنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رافا بنیتس پس از برتری 8 گله رئال برابر مالمو، به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

رئال مادرید در یک بازی طوفانی موفق شد مالمو را با 8 گل درهم کوبیده و مقتدرانه پای به یک هشتم لیگ قهرمانان بگذارد. رونالدو 4 گل، بنزما سه گل و کواچیچ نیز یک گل به ثمر رساندند تا شبی تاریخی به نام رئال به ثبت برسد.

همچنین این دومین بار بود که تیمی تحت هدایت بنیتس موفق شد در لیگ قهرمانان به حریف خود 8 گل بزند پیش از این لیورپول بنیتس در فصل 2007-2008، با نتیجه 8-0 بشیکتاش را مغلوب کرده بود.

رافا بنیتس در نشست خبری پس از بازی در این رابطه گفت:" از کسب آن پیروزی 8-0 با لیورپول به اندازه کافی احساس غرور کرده بودم و امشب بار دیگر همان حس در من زنده شد. از تیم و نمایش بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم می توانستیم امشب آن رکورد را ترقی بدهیم. امیدوارم هواداران امشب از بازی تیم محبوبشان لذت برده باشند.

می دانستیم که بازی عجیبی در پیش داریم. مالمو برای رفتن به لیگ اروپا به برد نیاز داشت و ما هم فشاری از بابت صعود روی خودمان حس نمی کردیم. در نیمه اول عالی کار کردیم و سه گل زدیم و گل زودهنگام رونالدو در نیمه دوم، کارها را به نفع ما ساده تر کرد. امشب 8 گل زدیم که می توانست این نتیجه پرگل تر هم باشد. رئال به تدریج به فرم واقعی خود نزدیک تر می شود. این پیروزی باعث تقویت هرچه بیشتر ما خواهد شد."

بنیتس در مورد درخشش رونالدو گفت:" داشتن بازیکنانی جاه طلب چون رونالدو در هر تیمی یک غنیمت است. او پس از زدن 4 گل بازهم در جستجوی گل های بیشتر بود و این انگیزه او باورنکردنی است."
نظرات بینندگان