arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

سردار فضلی: پس از اغتشاشات 18 تیرماه سال 78 براندازی فرهنگی رخ داد

جانشین سازمان بسیج گفت: افسران و فرماندهان جنگ نرم برای مقابله با هجمه دشمن باید قدرت علمی متناسب داشته باشند تا از آفات و فتنه‌ها مبرّا باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین سازمان بسیج گفت: افسران و فرماندهان جنگ نرم برای مقابله با هجمه دشمن باید قدرت علمی متناسب داشته باشند تا از آفات و فتنه‌ها مبرّا باشند.

به گزارش فارس، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم‌اندیشی فعالان و نخبگان دانشجوی دانشگاه آزاد رودهن که به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: شهدا رفتند که امروز ایران اسلامی به امنیت و آرامش برسد در حالی که کشورهای منطقه برای رهایی خود از دیکتاتورهای زمانه دست به قیام زدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: افسران و فرماندهان جنگ نرم برای مقابله با هجمه دشمن باید قدرت علمی متناسب داشته باشند تا از آفات و فتنه‌ها مبراء باشند.

فضلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، گفت: استکبارجهانی در ابتدا با پروژه‌ای عظیم علیه ملت ایران هجمه فرهنگی وارد کردند که مقام معظم رهبری از این هجمه دشمن به شبیخون فرهنگی تعبیر کردند. پس از اغتشاشات 18 تیرماه سال 78 براندازی فرهنگی رخ داد و در نهایت استکبارجهانی رو به جنگ نرم آورده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: باید شناخت خود را از جبهه جنگ نرم بیشتر کنیم چون شناخت‌مان از نظر عمق و ابعاد در بحث جنگ نرم کم است و اگر عمق آن به اندازه یک اقیانوس باشد، به اندازه یک بند انگشت آن را نمی‌شناسیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
1
اگر 18تیر 78براندازی فرهنگی است!
چه کسانی 18تیر آفریدند!!!
نظرات بینندگان