arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

تقدیر سازمان اوقاف و امور خیریه از همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در هفتمین همایش ملی «وقف و رسانه» از همراه اول تقدیر به عمل آمد.

به  گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز چهارشنبه ۱۸ آذرماه در هفتمین همایش ملی   «وقف و رسانه» که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، همراه اول بدلیل همکاری ویژه با سازمان اوقاف و امور خیریه جهت ارائه خدمت هر چه بهتر به مردم مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم که حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس سید حسین هاشمی استاندار تهران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، دکتر علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای سازمان صداوسیما و جمعی از مسؤولان، اصحاب رسانه و هنرمندان برگزار شد؛ تعدادی از مدیران، هنرمندان و اصحاب رسانه که در گسترش فرهنگ وقف تأثیر گذار بوده اند با اهدای لوح سپاس تقدیر مورد قرار گرفتند.
در بخشی از متن لوح سپاس همراه اول، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به مهندس وحید صدوقی مدیرعامل اپراتور اول آورده است: «... بدینوسیله از تلاش های ارزنده و خدمات شایسته جنابعالی در عرصه فرهنگ سازی و روشنگری اذهان عمومی نسبت به آثار و برکات سنت حسنه وقف تجلیل و قدردانی به عمل می آید».
در همایش «وقف و رسانه» پس از سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد، از کتاب «استفتائات وقف» که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شده است، رونمایی شد.


نظرات بینندگان