arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

موردی از آنفلوانزا در تهران دیده نشده است/ فوت یک شهروند تهرانی بر اثر آنفولانزا تایید نشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که گزارشی از فوت یک دختر جوان به علت علائم مشکوک به "آنفلوآنزا" در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران اعلام وصول شد اما یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرد که هیچ فردی به‌دلیل آنفلوآنزای فصلی H۱N۱ در تهران فوت نکرده است.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم گفت: حتی کسی در تهران به این دلیل نیز بستری نشده است.

عباس زارع‌نژاد افزود: در صورتی که آنفلوآنزا در تهران وجود داشته باشد وزارت بهداشت آن را اعلام خواهد کرد.

پیش از این بازپرس کشیک دادسرای جنایی به خبرنگار حوادث تسنیم گفته بود که مسئولان یکی از بیمارستان‌های‌ شرق تهران حدود ساعت 16:30دیروز طی نامه‌ای خبر فوت دختر جوان مشکوک به بیماری "آنفلوآنزا" را به کلانتری 136 فرجام را اعلام کردند.

با اعلام این خبر و تحقیقات بیشتر در مورد فوت دختر 24 ساله معلوم شد که وی صبح دیروز در این بیمارستان پذیرش شده و در بعدازظهر روز گذشته فوت کرده است؛ از آنجا که فوت این دختر جوان مشکوک بود و خانواده این دختر به علت سهل‌انگاری کادر پزشکی بیمارستان از آن‌ها شکایت کرده بودند، مراتب این گزارش به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و محسن مدیر روستا؛ بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در مورد فوت این دختر جوان را صادر کرد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان