arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

پیروزی العربی در دربی ایرانی‌ها؛ گلزنی نوری و دژاگه / برد ام‌صلال به همراه آندو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تیم العربی که در این فصل اشکان دژاگه هافبک توانمند ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد، امشب برابر مسیمیر بحران‌زده که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را ترکیب خود دارد، قرار گرفت. این دربی ایرانی‌ها در قطر با پیروزی 4بر یک یاران دژاگه به پایان رسید.

در این دیدار دژاگه 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد توانست یکی از گل‌های تیمش را در وقت‌های اضافه به ثمر برساند. در مقابل نوری هم به عنوان کاپیتان تیمش 90 بازی کرد. در ابتدا بازی در دقیقه 2 داور او را با کارت زرد جریمه کرد. وی عملکرد خوبی داشت و تواننست در دقیقه 89 یک از گل‌های خورده تیمش را جبران کند.

گل‌‌های العربی پاولینهو در دقیقه (52) ،بوعلام (67)، جونیورز( 82) و اشکان دژاگه(92) به ثمر رساندند.

یاران دژاگه با این پیروزی 23 امتیازی شدند و با دو پله صعود به در رده سوم قرار گرفتند. اما یاران نوری با این شکست کماکان در قعر جدول ماندند.

در بازی همزمان دیگر تیم ام‌صلال که آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، امشب مقابل الجیش قرار گرفت که این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

در این دیدار پس از آنکه روزنامه‌های قطری در روزهای اخیر حرف و حدیث‌هایی مبنی بر رفتن کاپیتان تیم‌ملی کشورمان  در نقل و انتقالات زمستانی از تیم منتشر کردند. در این دیدار آندو برای تیمش 90 کامل بازی کرد و عملکرد خوبی را داشت و ثابت کرد که یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیر گذار تیمش است.

گل‌‌های یاران آندو را سیلوا (8)، ساگبو(16) و جرمی(64) به ثمر رساندند. گل‌های الجیش را رشیدوف (75) و ریکاردو داسیلوا(78) زدند.
یاران تیموریان با این پیروزی شیرین 21 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده پنجم قرار گرفت.
منبع: فارس
برچسب ها: ام صلام ، گل ، داور ، جریمه
نظرات بینندگان