arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

درس عبرتی که جبهه الشامیه به داعش دادند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تروریست‌های جبهه الشامیه در سوریه با انتشار ویدئویی مانند ویدئوهای خونین داعش، به اصطلاح خود به این گروه درس عبرت دادند.

به گزارش انتخاب و به نقل از پایگاه خبری العالم، تروریست‌های جبهه الشامیه در سوریه با انتشار ویدئویی که پایانی متفاوت از فیلم های اعدام گروه تروریستی داعش دارد، به اصطلاح خود به این گروهک درس عبرت دادند.

شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر کردند که در آن 10 فرد دستگیر شده با لباس نارنجی به همراه 10 عنصر مسلح نقابدار، ظاهر می شوند؛ این فیلم که ابتدا صحنه جنایت های گروه تروریستی داعش با پایانی خونین را در ذهن بیننده تداعی می کند، پایانی کاملا متفاوت دارد.

 گروهک موسوم به "جبهه الشامیه" در این فیلم ابتدا به طور کامل از تروریست های داعش الگوبرداری کرده اما پایانی متفاوت برای فیلم خود انتخاب کرده است.

عناصر تروریستی جبهه الشامیه در این فیلم، لباس مشابه جلادان داعش به تن کرده و وانمود می کنند که برای اعدام عناصر بازداشت شده داعش با شلیک به ناحیه سر به جای استفاده از چاقو، آماده می شوند؛ اما در نهایت همه چیز را تغییر می دهند.

در این فیلم عناصر جبهه الشامیه، تروریست های بازداشت شده داعش را به هلاکت نمی رسانند بلکه سلاح کمری خود را از سر بازداشت شدگان دور می کنند و نقاب از چهره خود بر می دارند.

بنابراین برخلاف فیلم های داعش این فیلم پایانی خونین ندارد و جبهه الشامیه به دعوت یک سرکرده خود که لباس سفید به تن دارد و  الفاظی چون "نیکی، اصل و مبنای ماست و ظلم و ستم از ما نیست، این صحنه را تغییر می دهد.

عناصر بازداشت شده داعش به دست عناصر تروریستی جبهه الشامیه، پس از اجرای این نمایش، به زندان وابسته به این جبهه در حلب بازگردانده شدند.
نظرات بینندگان