arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

جزئیات نشست لاریجانی، ولایتی، مقتدایی و ناطق نوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فاطمه رهبر،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره چرایی نشست مقتدایی و لاریجانی و ولایتی و ناطق نوری به نامه گفت:از ابتدای مجلس نهم پیگیری‌هایی را نمایندگان داشتند که از پتانسیل موجود فراکسیون رهروان ولایت بتوانند خارج از مجلس استفاده کنند .

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد:پیگیری اینکه فراکسیون رهروان ولایت بتواند حزبی را در وزارت کشور به ثبت برساند ازیکی دوسال گذشته مطرح بوده است و همیشه نیز مورد بحث و گفتگو اعضا فراکسیون بود تا اینکه جلسه آقای لاریجانی ،مقتدایی ،ولایتی و ناطق نوری برگزارشد .

رهبر بیان کرد :در واقع موضوع این نشست دررابطه به تشکیل حزبی به نام جمعیت رهروان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم افراد را مصادره کنیم و قطعا آقای لاریجانی ریاست یک قوه است که جلسات متعدد با افراد مختلف و جناح های مختلف دارند و در همین راستا جلساتی با آقای مقتدایی و ولایتی وناطق نوری داشته اند و خواهند داشت که ممکن است بخشی ازاین جلسات راجع وحدت اصولگرایان و بخشی نیز راجع به تشکیل این جبهه و یا حتی مسائل بین الملل باشد.

وی درباره اینکه آیا در این جبهه ازدیگراصولگرایان نیز حضور دارند گفت:کسانی که به نوعی می توانند با اهداف افکار و اصول و مشی فراکسیون رهروان ولایت همگرایی داشته باشند می توانند عضو این جبهه باشند .

رهبر در پاسخ به این سوال که خیلی از اصولگرایان با این مشی سازگار نیستند گفت:همانگونه که اعضای فراکسیون رهروان ولایت با مشی این گروهها سازگارنیستند لذا آنها نیز ممکن است با این مشی سازگار نباشند .

عضو فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد:در واقع با تشکیل این جبهه افراد مختلف و حتی نمایندگانی که دردوره های بعد موفق به حضور در مجلس نمیشوند نیز حضور خواهند داشت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت بیان کرد:این گروه اگر به شکل جمعیت رهروان ولایت شکل اصلی خودش را بعد ازبه ثبت رساندن دروزارت کشور به دست بیاورد قطعا هماهنگ با سایر گروههای اصولگرا وارد عرصه انتخابات میشود چون تاکید دکترلاریجانی این است که با روحانیت همگام و همراه هستند.
نظرات بینندگان