arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

پیامد اظهارات حجت الاسلام سعیدی درباره مقام معظم رهبری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیعه انلاین نوشت:

شبکه خبری العربیه که از سوی رژیم وهابی عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شود، مانور نسبتا گسترده ای بر این خبر داده و با به تمسخر گرفتن آن، تلاش کرده جوسازی جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران و اعتقادات شیعیان را آغاز کند.

حجت الاسلام محمد سعیدی، امام جمعه موقت قم و تولیت جدید آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) چند روز پیش طی اظهاراتی به ماجرای تولد مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای پرداخت.

با بررسی اجمالی اظهارات وی و چگونگی و نیز زمان بیان آن، می توان گفت که شاید بهتر بود چنین مسأله و ماجرایی به ویژه در زمان فعلی که فضای سیاسی خاصی بر کشور حاکم است، هیچ گاه مطرح نمی شد.

انتخاب بد در زمان بیان این موضوع و چگونگی مطرح کردن آن موجب شده که کیلیپ اظهارات سعیدی توسط ضد انقلاب ها مورد تمسخر قرار گیرد و به صورت بسیار گسترده در سایت های اینترنتی و پایگاه های خبری ضد انقلاب انتشار یابد.

گفتنی است در همین راستا شبکه خبری العربیه که از سوی رژیم وهابی عربستان سعودی حمایت و پشتیبانی می شود، مانور نسبتا گسترده ای بر این خبر داده و تلاش کرده جوسازی جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران و اعتقادات شیعیان را آغاز کند.

العربیه در گزارش خود در این مورد، اظهارات سعیدی را به مستند "ظهور نزدیک است" مربوط دانست .

نظرات بینندگان