arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴

خاکپور: یک قدم هم عقب نمی‌نشینیم/در تیم‌مان ستاره نداریم

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که تدارکات تیم شما خوب بوده و توقع از تیم بالا رفته است و با این اتفاقات چقدر برای حضور در المپیک شانس قائل هستید، گفت: از حبیب کاشانی به خاطر همه زحماتی که کشیده است تشکر می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد خاکپور پس از بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی ترکیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود به خاطر سرمایی که در تهران وجود داشت سعی کردیم جایی را برای اردو انتخاب کنیم که آب و هوای خوبی داشته باشد. شرایط کاملا مهیا بود و همه نفراتم در این اردو خوب کار کردند.

خاکپور: یک قدم هم عقب نمی‌نشینیم/در تیم‌مان ستاره نداریموی در مورد اینکه اصرار داشت تیم کامل به اردوی ترکیه برود، گفت: این اردو یکی از اردوهای حساس ما بود چون به مسابقات انتخابی المپیک نزدیک می‌شویم. درست است که اردوهای زیادی رفتیم اما تیم کاملی در اختیار نداشتیم بازیکنان یا در تیم بزرگسالان بودند و یا در اختیار باشگاه ها قرار داشتند.خوشبختانه در این اردو تقریبا همه نفرات را داشتیم متاسفانه در چند روز اول بازیکنان نفت نبودند. روزبه چشمی و شاهین ثاقبی هم به خاطر آسیب دیدگی چند روز اول را تمرین نکردند.

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به تعامل با باشگاه‌ها عنوان کرد: به خاطر اینکه بازیکنان را خسته تحویل باشگاه‌ها ندهیم یکی ازبازی‌های تدارکاتی خود را حذف کردیم و یک روز هم اردو را زودتر به پایان رساندیم. با این وجود از تمام مربیانی که کمک کردند تشکر می‌کنم.

خاکپور در خصوص حواشی که در مورد ندادن بازیکنان امید از سوی تیم نفت و اینکه مظلومی و تارتار هم گفته‌اند بازیکن با این شرایط fi به تیم امید نخواهیم داد، گفت: با تمام احترامی که برای مربیان قائلم، تصمیم گیرنده آنها هستند و من هم به نظر آنها احترام می‌گذارم. مربیان هم تحت فشار هستند و می‌خواهند از بازیکنان خود استفاده کنند اما نباید فراموش کنیم که سه هفته تا مسابقات مهلت داریم. مسابقاتی که شاید ما را به المپیک برساند و به طلسم 40 ساله پایان دهد. اگر تا الان کمک کردند که تا اینجا بیاییم از این به بعد هم به کمک آنها احتیاج داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شما برای در اختیار داشتن بازیکنان خود باید هم با باشگاه‌ها و تیم ملی بزرگسالان بجنگید گفت: ما با کسی نمی‌جنگیم از همه باشگاه‌هایی که کمک کردند تشکر می‌کنیم تنها خواهش این است که خود را جای من بگذارند اگر آنها سرمربی امید بودند چه راه‌حلی را در نظر می‌گرفتید؟

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که تدارکات تیم شما خوب بوده و توقع از تیم بالا رفته است و با این اتفاقات چقدر برای حضور در المپیک شانس قائل هستید، گفت: از حبیب کاشانی به خاطر همه زحماتی که کشیده است تشکر می‌کنم. البته اگر تنها هزینه و اردو قرار باشد تیم را به المپیک برساند سایر تیم‌ها هم فقط هزینه می‌کردند و به المپیک می‌رسیدند. زمین مناسب،‌اردو و بازی تدارکاتی همه مهم هستند. اردوهای خارجی ما بیشتر از داخلی نبوده است. ما مشابه همین اردو را در کیش داشتیم که البته هزینه‌اش بیشتر هم شد.

وی ادامه داد: زمین مناسب در داخل کشور نداشتیم و شرایط آب و هوای قطر را هم در تهران نداشتیم. در کشور ما در حال حاضر بارندگی است و تیم‌های زیادی هم برای تمرین به داخل سالن رفتند. باید نگاه‌ها ویژه باشد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که به المپیک برویم. در مجموعه تیم امید کسی یک قدم هم عقب نمی‌گذارد. امید زیادی داریم و بچه‌ها هم با انگیزه هستند.

خاکپور تاکید کرد: در یک سال گذشته تلاش زیادی کردیم. 13 تیم دیگر هم تلاش و هزینه کردند و اندازه ما برای حضور در المپیک شانس دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید بهترین تیم امید از لحاظ بازیکن و تدارکات در اختیارتان است، گفت: قطعا تمهیداتی که کاشانی در نظر گرفته خیلی از مشکلات را برای ما حل کرده است اما اینکه بگوییم بازیکنان الان بهتر از قبل هستند این طور نیست. ستاره‌های زیادی پیش از این در تیم امید بازی کردند اما این تیم به المپیک نرفت. ما در تیم‌مان ستاره نداریم و همه به دنبال یک هدف هستند و می‌خواهند مردم را خوشحال کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: تیم ، تدارکات ، اردو ، قطر
نظرات بینندگان