arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۴

شناسایی عوامل انتشار گاز اشک آور در دانشگاه علامه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در مورد حاشیه ایجاد شده برای یکی از برنامه های 16 آذر این دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در متن اطلاعیه روابط عمومی این دانشگاه آمده است: "پیرو انتشار برخی اخبار از حاشیه های برنامه های 16 آذر، به اطلاع می رساند برنامه های مختلف روز دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی با نظم و انضباط و استقبال قابل توجه دانشگاهیان به انجام رسید و سلایق و تشکل های مختلف فعال در دانشگاه توانستند بدون هیچ مشکلی برنامه های خود را برگزار کنند. پس از اتمام یکی از برنامه ها که توسط کانون اندیشه دانشجویان دانشگاه و با حضور دکتر نجفقلی حبیبی رئیس اسبق دانشگاه و دکتر احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی با استقبال خوب دانشجویان در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد و با آرامش و بدون حاشیه به پایان رسید، در شرایطی که سالن برگزاری مراسم تقریبا تخلیه شده بود استشمام بوی گاز توسط دانشجویان باقی مانده در محل، موجبات رنجش برخی از آنان را فراهم آورد. با بازبینی فیلم و تحقیقات حراست دانشگاه دو نفر از دانشجویان که عامل استفاده از اسپری گاز اشک آور بودند به سرعت شناسایی شدند. عامل اصلی در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفته است و فرد دوم نیز در مسیر برخورد قانونی است. 

بدیهی است دانشگاه به دلیل لزوم حفظ حیثیت و جایگاه دانشجویان حتی دانشجویان خطاکار و نیز معاذیر قانونی از افشای نام و ماهیت آنها معذور است."
منبع: ایسنا
برچسب ها: 16آذر ، رسانه ، گاز اشک آر
نظرات بینندگان