arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

استیماچ: عده‌ای فکر می‌کنند گروه ما آسان است/ از تعطیلات لیگ راضی هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی سپاهان معتقد است شاید عده‌ای فکر کنند گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا آسان باشد اما آنها از امروز باید برای حضوری قدرتمند برنامه ریزی کنند.

ایگور استیماچ درباره قر‌عه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن حریفان سپاهان اظها‌ر کرد: همه تیم‌هایی که در این مسابقات حضور دارند سال گذشته مقام‌هایی را در کشورهای خودشان به دست آوردند و به همین دلیل، نماینده کشورشان هستند. بعضی از تیم‌ها قهرمان لیگ و بعضی قهرمان جام حذفی کشورشان هستند و از توان ویژه‌ای برای حضور در این مسابقات بهره می‌برند.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: زمانی که آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آماده می‌شوند، انگیزه بسیار بالایی دارند و به همین دلیل قدرتشان نسبت به مسابقات داخلی چند برابر می‌شود. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مقتدر هستند ولی سپاهان هم نشان داده توانایی حضور در مراحل بالاتر را هم دارد و تا فینال این بازی‌ها هم پیش رفته است.

سرمربی سپاهان درباره همگروهی‌های تیمش و ویژگی‌های آنها خاطر‌ نشان کرد: النصر امارات تیم خوب و با سابقه‌ای است و نباید آنها را دست کم بگیریم. لوکوموتیو ازبکستان هم همیشه در کشور خودش در قامت یک مدعی ظاهر شده و می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. الاتحاد عربستان نیز از تیم‌های پر افتخار ‌آسیا است و در صورتی که از پلی‌آف صعود کند به عنوان یک رقیب جدی برای ما محسوب می‌شود. برای الوحده اردن هم احترام خاصی قائل هستیم و هیچ موقع آنها را دست‌کم نمی‌گیریم.

استیماچ در مورد اینکه عده‌ای فکر می‌کنند گروه سپاهان راحت است، به صحبت پرداخت و گفت: این موضوع ما را از رقبایمان غافل نمی‌کند و کار سختی مقابل آنها داریم. باید از امروز بر‌نامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم تا در آسیا به مشکل برنخوریم. تا به امروز هم با همکاران‌مان جلساتی داشتیم تا مشکلات را برطرف کنیم. همان طور که می‌دانید، سپاهان از تیم‌های پر افتخار آسیا است و همه نگاه ویژه‌ای به این تیم دارند.

او درباره بازگشت پادووانی و پریرا به تمرینات سپاهان نیز اظها‌ر کرد: آنها دو بازیکن حر‌فه‌ای و بزرگ هستند و قبلا قابلیت‌هایشان را به اثبات رسانده‌اند و حضورشان قدرت سپاهان را دو چندان می‌کند. این دو بازیکن در فاز دفاعی و حمله‌ای کمک زیادی به ما خواهند کرد و بسیار امیدوارم که با حضور آنها در موعد قانونی و مقرر، قدرت تیمم بیشتر شود.

استیماچ همچنین با اشاره به حضور علی احمدی، بازیکن مغضوب حسین فرکی در تمرینات تیمش نیز گفت: علی احمدی مدتی است در تمرینات ما شرکت می‌کند و پروژه‌ ویژه‌ای را برای آمادگی او در نظر گرفتم تا هر‌ چه‌ سریع‌تر به آمادگی دست پیدا کند. با توجه به سابقه و تجربه‌ای که او در سپاهان و فو‌تبا‌ل ایران دارد، می‌تواند کمک شایانی به ما کند تا در خط دفاعی با ثبات‌تر عمل کنیم.

سرمربی سپاهان درباره دیدار هفته‌ چهاردهم با راه‌آهن نیز خاطر‌ نشان کرد: آنها تیم سخت‌کوشی دارند و سپاهان با عبور از راه‌آهن، به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد. احترام زیادی هم برای آنها قائل هستیم و برای کسب حداکثر امتیازات به میدان می‌رویم تا با قدرت بیشتری لیگ را ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و فقط باید به هماهنگی دست پیدا کنیم و یکی از مزیت‌های این دیدار این است که در خانه به میدان می‌رویم.

استیماچ با ابراز رضایت از تعطیلات لیگ برتر نیز افزود: حداکثر استفاده را از این تعطیلات بردیم. با اطلاعاتی که داشتیم و تمریناتی که در نظر گرفته بودیم تا حدود زیادی بازیکنان هماهنگ‌تر شدند و مشکلات مربوط به جابه‌جایی‌ها و پاسکاری بازیکنان برطرف شده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان