arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

شجونی تکذیب کرد

حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در واكنش‌ به نقل قول از خود در سايت ضدانقلاب و فتنه‌گر روزآنلاين، گفت كه هيچ‌گاه با اين سايت ضد انقلاب مصاحبه نكرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در واكنش‌ به نقل قول از خود در سايت ضدانقلاب و فتنه‌گر روزآنلاين، گفت كه هيچ‌گاه با اين سايت ضد انقلاب مصاحبه نكرده است.

وي با بيان اينكه در بحث استعفا و ادامه فعاليت وزير اطلاعات، تمامي دلسوزان انقلاب اسلامي مطيع رهبر معظم انقلاب اسلامي هستند، گفت كه فعاليت فعلي آقاي مصلحي در وزارت اطلاعات، به منزله پذيرش حكم حضرت آقا از سوي رئيس‌جمهور است.

شجوني همچنين گفت: برخي‌ها تماس مي‌‌گيرند و از بنده درباره مسائل ديني سؤال مي‌كردند با توجه به اينكه مباحث سياسي بخشي از علوم ديني اسلام است، به عنوان يك روحاني خود را پاسخگو مي‌دانم اما هيچ‌گاه به خودم، اجازه نمي‌دهم كه با سايت‌ها و رسانه‌هاي گفت‌وگو كنم كه عليه انقلاب اسلامي وارد شده‌اند.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با تاكيد بر اينكه رئيس‌جمهور را فردي ولايتمدار و انقلابي مي‌داند، گفت: در يك ماه گذشته، حتي يك تماس هم از طرف كسي كه بگويد از روز‌آنلاين تماس گرفته‌ام نداشته‌ام؛ اگر كسي از اين سايت تماس بگيرد در اولين فرصت از آنها درباره پول‌هاي از آمريكا و رژيم‌صهيونيستي مي‌گيرند سؤال خواهم كرد و بابت مزدوري آنها مؤاخذه‌شان مي‌كنم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
0
آخی ی ی ی ی ......
تو که راست میگی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
0
0
صدای مصاحبه جعفر شجونی با روز :
http://www.roozonline.com/persian/audio/audio-shojoni.html
نظرات بینندگان